Micke H Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 🥰 Jag arbetar på ett community som heter Thinkr. ☺️
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Jag fick svar från POSTEN!!! Yes. Högsta instans. Och det bästa av allt... trots att jag gjort tvärtemot vad vad alla instanser sagt åt mig när det gäller formen att skicka breven på, så hade jag gjort rätt. 😊 Kort sagt: har skickat assurerat när alla rekommenderat rekommenderat. 😳
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 (redigerat) 🥰 Jag arbetar på ett community som heter Thinkr. ☺️ Thinker tailor Soldier sailor All and one are welcome here Rich man poor man Peace... or war man Wise man or a fool ur en låt med Scaffel Pike. Redigerat 2 november 2010 av debatt
Memphis Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Det där programet verkar sjukt roligt egentligen Jofan , det e allt kul. ☺️ Helt sjukt vad vissa kan göra med det. 🤪
Memphis Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 🥰 Jag arbetar på ett community som heter Thinkr. ☺️ Thinkr låter bekant.. har hört det nämnas lite här o där.. 😕
Micke H Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Inte i denna kontext har du inte. Jag är inte tillåten att säga vad det är i detta fall, men det är inget företag eller nuvarande existerande tjänst iallafall. Men det är kul att jobba på ett community. 🥰
debatt Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Inte i denna kontext har du inte. Jag är inte tillåten att säga vad det är i detta fall, men det är inget företag eller nuvarande existerande tjänst iallafall. Men det är kul att jobba på ett community. 🥰 Flickr.com har jag sett det stå nånstans. Flicker är väl också engelska för flimmer, men min kinesiske akupunktör som sägs kunna engelska flytande förstod inte ordet.
Micke H Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Ah, var ju Flickr jag tänkte på. xD Ah, något helt annat och WAY mer välkänt än det jag håller på med. ☺️ Jag tror inte Thinkr lär bli uppköpta av Yahoo i första taget. 😛
Dingbats Postat 2 november 2010 Postat 2 november 2010 Det skulle vara lätt för mig att säga att jag inte är hungrig, men det är jag, tror jag.
Recommended Posts