moberg2236 Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Som sagt ursäkte min sena presentation. Begrep aldrig att man skulle presentera sig (är ju norrlänning så de kanske förklarar saken.). Men i alla fall. Jag heter Jesper Moberg och har tillsammans med en kompis börjat så smått att bygga upp en liten hobby-studio (som senare kanske kan få avancera i grader och bli en demo studio ). Vi började några dagar efter att vi registrerade oss på detta forum. D.v.s vi är fruktansvärt nya. Och de instrument som jag och min polare behärskar och vill få in på min dator och förvandla till låtar är Gitarr, sång och klaviatur. Målet är att då vi börjar få struktur på det hela och låtarna börjar bli hyffsad kvalitet på så har vi tänkt att gå vidare och bjuda in fler vänner till vårat lilla projekt. Något som dock får vänta tills vi hanterar mjukvara och hårdvara någorlunda bra. Så här långt har jag inte behövt krypa mig till något annat forum. Nästa steg är väl att man skaffar sig en prenumeration på pappers tidningen då man lärt sig terminologin i denna förvirrande värld av inspelning. Har insett att spela in låtar är inte att bara plugga in en kontakt och trycka på REC. Tack för mig och jag hoppas att jag någon gång kanske kan bli en bidragsgivare istället för en bidragstagare i detta forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Hoj och välkommen, eller vad man nu säger till en som hängt här ett tag... Själv presenterade jag mig inte förrän jag postat över 200 inlägg, så du är inte helt ensam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
osiris Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Välkommen får man säga då =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ken Kängström Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 Välkommen =) Link to comment Share on other sites More sharing options...
punkrockdude Posted January 21, 2005 Share Posted January 21, 2005 (edited) Presentation har jag inga planer på att göra. Jag har varit aktiv/registrerad i detta forumet för länge för att plötsligt göra en presentation. De flesta vet nog redan att jag älskar sexskämt och punk/rock/metal. Edited January 21, 2005 by punkrockdude Link to comment Share on other sites More sharing options...
moberg2236 Posted January 21, 2005 Author Share Posted January 21, 2005 hehe ok.. bättre en hängmatta i parken än hängpatttar till marken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neko Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 välkommen 😠 Link to comment Share on other sites More sharing options...
soda_jam Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Tjohej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThomasJ Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 varmo välkommo:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stinkey Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Hej och välkommen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted January 22, 2005 Share Posted January 22, 2005 Välkommen hit o de Link to comment Share on other sites More sharing options...
karl Posted January 23, 2005 Share Posted January 23, 2005 well come Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts