Jump to content
Annons

Electronics sE X1 vs. Studio Projects B1


BobbyBenjaminz

Recommended Posts

Annons

Båda ska vara ganska likvärdiga. Är du väldigt novis så kommer du ha mest problem med att micka upp källan på ett bra sätt än att höra skillnaden tror jag.

Men nu ska erkännas att jag aldrig provat båda samtidigt så fyll gärna på med kommenterar nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en Studio Projects B1 som jag aldrig packat upp, funderar på att byta den mot en sE X1 om det är bättre ljud i X1. Eller? Någon som vet..?

Jag tycker du ska testa Mickarna i nån musikaffär och se efter vilket som passar din röst mest. 🙂 Lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Har och sökt och sökt för tänkte att det redan borde finnas en sådan jämförelse, men inte hittat...

Den nya uppstickaren Electronics sE X1, hur jämför sig den med Studio Projects B1?

Priset är ju ungefär samma. Jag var inne på att köpa SP B1, men trillade över recensionen av X1:an i studio-numret... nu vet jag inte vad jag ska tro...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har och sökt och sökt för tänkte att det redan borde finnas en sådan jämförelse, men inte hittat...

Den nya uppstickaren Electronics sE X1, hur jämför sig den med Studio Projects B1?

Priset är ju ungefär samma. Jag var inne på att köpa SP B1, men trillade över recensionen av X1:an i studio-numret... nu vet jag inte vad jag ska tro...

https://www.studio.se/index.php?showtopic=77311

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...