dbd Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 Nu har jag lyssnat pĂ„ Svenska Marinens Marscher hela kvĂ€llen, och visslar med i de pampiga partierna. Ăr jag onormal?
dbd Postat 20 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 20 januari 2005 (redigerat) Hon Ă€r inte ens hĂ€r âșïž Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid. Redigerat 20 januari 2005 av dbd
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 (redigerat) va. frivilligt?! det fÄr du söka för. och sÄ kan du berÀtta om det dÀr med "myspinnen" nÀr du rattar modularen. det kan ju inte heller vara helt normalt. Redigerat 20 januari 2005 av maxmaxmax
dbd Postat 20 januari 2005 TrÄdstartare Postat 20 januari 2005 va. frivilligt?! det fÄr du söka för. och sÄ kan du berÀtta om det dÀr med "myspinnen" nÀr du rattar modularen. det kan ju inte heller vara helt normalt. Jaja!
insolitus Postat 20 januari 2005 Postat 20 januari 2005 Nu har jag lyssnat pĂ„ Svenska Marinens Marscher hela kvĂ€llen, och visslar med i de pampiga partierna. Ăr jag onormal? Jag tycker det kĂ€nns hyfsat normalt, hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsĂ„ng eller nĂ„tt sĂ„nt... đ
joachime Postat 21 januari 2005 Postat 21 januari 2005 hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsĂ„ng eller nĂ„tt sĂ„nt... đ Rysk manskör som sjunger kampsĂ„nger Ă€r underskattat.
Egghuvud Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) Jag saknar den gamla goda kanalen Ghorizont pĂ„ min kabelteve. De hade bara tvĂ„ program. Antingen var det en medelĂ„lders flintskallig rysk gubbe som pratade i tre timmar oavbrutet eller sĂ„ var det militĂ€rparader. LĂ„nga rader av soldater som marcherade i takt till pampig musik. Aaahhh... đ Redigerat 24 januari 2005 av Egghuvud
dbd Postat 24 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 januari 2005 Jag saknar den gamla goda kanalen Ghorizont pĂ„ min kabelteve. De hade bara tvĂ„ program. Antingen var det en medelĂ„lders flintskallig rysk gubbe som pratade i tre timmar oavbrutet eller sĂ„ var det militĂ€rparader. LĂ„nga rader av soldater som marcherade i takt till pampig musik. Aaahhh... đ Oj! Heroiskt vĂ€rre đ
hackeman Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Hon Ă€r inte ens hĂ€r đ Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid. Just det! Hörde att du köpt en Nord Modular... fĂ„r man frĂ„ga vad du fick ge för den? Jag har oxĂ„ en till salu lixom.
dbd Postat 24 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 januari 2005 (redigerat) Hon Ă€r inte ens hĂ€r đ Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid. Just det! Hörde att du köpt en Nord Modular... fĂ„r man frĂ„ga vad du fick ge för den? Jag har oxĂ„ en till salu lixom. Ah just ja, sĂ„g det pĂ„ blocket. Jag köpte den nya Nord Modular G2 Engine, jag gav 7650 spĂ€nn pĂ„ Jam (med kompisrabatt). Kostar vĂ€l runt 8500-9000 annars. Men 7000 spĂ€nn för den gamla Nord Modular Ă€r nog lite saftigt. Jag hade nog satt 5000 som rimligt pris för rackversionen och 6000 för keyboard-versionen, förutsatt att de Ă€r i bra skick. EDIT: Annonsera pĂ„ vendolin istĂ€llet för blocket, om du inte redan gjort det. Redigerat 24 januari 2005 av dbd
Tobbe Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsĂ„ng eller nĂ„tt sĂ„nt... đ Rysk manskör som sjunger kampsĂ„nger Ă€r underskattat. MĂ„ste sĂ€ga att jag helt delar denna Ă„sikt
dbd Postat 24 januari 2005 TrÄdstartare Postat 24 januari 2005 (redigerat) Rysk manskör som sjunger kampsÄnger Àr underskattat. InstÀmmer. Samt ryska analogsynthar http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...Pr4_PcN__Stores[ Redigerat 24 januari 2005 av dbd
C_Sledge Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) Rysk manskör som sjunger kampsĂ„nger Ă€r underskattat. InstĂ€mmer. Samt ryska analogsynthar http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...Pr4_PcN__Stores[ oh fan den Ă€r midifierad ocksĂ„ đźđł Redigerat 24 januari 2005 av C_Sledge
dbd Postat 24 januari 2005 TrĂ„dstartare Postat 24 januari 2005 Rysk manskör som sjunger kampsĂ„nger Ă€r underskattat. InstĂ€mmer. Samt ryska analogsynthar http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...Pr4_PcN__Stores[ oh fan den Ă€r midifierad ocksĂ„ đźđł Japps! Om jag inte varit sĂ„ sĂ€ker pĂ„ att den kommer Ă„ka fast i tullen sĂ„ hade den varit min.
Pellesnusk Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 Ah just ja, sÄg det pÄ blocket. Jag köpte den nya Nord Modular G2 Engine, jag gav 7650 spÀnn pÄ Jam (med kompisrabatt). Kostar vÀl runt 8500-9000 annars.Men 7000 spÀnn för den gamla Nord Modular Àr nog lite saftigt. Jag hade nog satt 5000 som rimligt pris för rackversionen och 6000 för keyboard-versionen, förutsatt att de Àr i bra skick. Har du jobbat med den gamla versionen av Nord Modular ocksÄ? Jag har den gamla versionen, och Àr lite nyfiken pÄ den nya, om den Àr bÀttre/roligare/vÀrd att skaffa?!? Föresten, har sagt det tidigare i en annan trÄd, men sÀger det igen: min polare köpte en Nord Modular Key för 5000 spÀnn tidigare i Är, sÄ priset kan nog sjunka ganska lÄgt....
karl Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 (redigerat) QUOTE (joachime @ 21 January 2005, 01:26) Rysk manskör som sjunger kampsĂ„nger Ă€r underskattat Absolut CCCP:s nationalhymn med Röda ArmĂ©ns manskör gĂ„r inte av för Hackor DĂ€remot likavĂ€l marschmusik och Ă€ven FrĂ€lsis mĂ€ssingsorchestra, musik byggd pĂ„ blĂ„s fĂ„r en underlig svĂ€vande massiv ljudmatta av luftdrivna tonpelare som kan vara j&€%/gt nice att lyssna pĂ„ utan att tĂ€nka ideologiskt eller lĂ€gga nĂ„'n religionsmĂ€ssig aspekt Ă€n det musikaliska i vĂ„gskĂ„len đ Redigerat 24 januari 2005 av karl
nadom Postat 24 januari 2005 Postat 24 januari 2005 dbd: En kompis bror (Hird) fick en sĂ„n nĂ€r han spelade i ryssland. Han frĂ„gade nĂ„n snubbe om han visste nĂ„n affĂ€r som sĂ„lde synthar Ă„ dĂ„ sa snubben att han hade ingen anning men han hade en synth hemma som han kunde fĂ„ đ Den Ă€r grym =) Lite galet att den fattiga ryssen kunde sĂ„lt den för 500 dollar pĂ„ Ebay =) Om han nu va fattig.... đ
Lundin Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Nu har jag lyssnat pĂ„ Svenska Marinens Marscher hela kvĂ€llen, och visslar med i de pampiga partierna. Ăr jag onormal? Om du inte planerar att lĂ€gga en hĂ„rd technoslinga i bakgrunden..tror jag du har fĂ„tt det allvarliga arschkickenstrudl-syndromet... och det börjar med att man visslar till marschmusik.. slutar med att du inte kan gĂ„ pĂ„ stan utan att rĂ€kna stegen i kvantiserad 4/4:delstakt, flyttar alla gatstenar du ser att falla i ett naturligt patternsequencermönster.. och börjar bryta pĂ„ tyska... .. sĂ„ se upp
moberg2236 Postat 25 januari 2005 Postat 25 januari 2005 Rysk manskör som sjunger kampsĂ„nger Ă€r underskattat. InstĂ€mmer. Samt ryska analogsynthar http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...Pr4_PcN__Stores[ oh fan den Ă€r midifierad ocksĂ„ đđ± Japps! Om jag inte varit sĂ„ sĂ€ker pĂ„ att den kommer Ă„ka fast i tullen sĂ„ hade den varit min. varför skulle den Ă„ka fast i tullen?
ChrioN Postat 29 januari 2005 Postat 29 januari 2005 bara att sÀga till sÀljaren att han skickar den som gÄva.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.