Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu har jag lyssnat pĂ„ Svenska Marinens Marscher hela kvĂ€llen, och visslar med i de pampiga partierna. Är jag onormal?

Annons
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat

Ă€h dumpa henne

Postat (redigerat)

Hon Ă€r inte ens hĂ€r â˜ș Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid.

Redigerat av dbd
maxmaxmax (oregistrerad)
Postat (redigerat)

va. frivilligt?!

det fÄr du söka för.

och sÄ kan du berÀtta om det dÀr med "myspinnen" nÀr du rattar modularen. det kan ju inte heller vara helt normalt.

Redigerat av maxmaxmax
Postat
va. frivilligt?!

det fÄr du söka för.

och sÄ kan du berÀtta om det dÀr med "myspinnen" nÀr du rattar modularen. det kan ju inte heller vara helt normalt.

Jaja!

Postat
Nu har jag lyssnat pĂ„ Svenska Marinens Marscher hela kvĂ€llen, och visslar med i de pampiga partierna. Är jag onormal?

Jag tycker det kĂ€nns hyfsat normalt, hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsĂ„ng eller nĂ„tt sĂ„nt... 😉

Postat
hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsĂ„ng eller nĂ„tt sĂ„nt... 😆

Rysk manskör som sjunger kampsÄnger Àr underskattat.

Postat (redigerat)

Jag saknar den gamla goda kanalen Ghorizont pĂ„ min kabelteve. De hade bara tvĂ„ program. Antingen var det en medelĂ„lders flintskallig rysk gubbe som pratade i tre timmar oavbrutet eller sĂ„ var det militĂ€rparader. LĂ„nga rader av soldater som marcherade i takt till pampig musik. Aaahhh... 😄

Redigerat av Egghuvud
Postat
Jag saknar den gamla goda kanalen Ghorizont pĂ„ min kabelteve. De hade bara tvĂ„ program. Antingen var det en medelĂ„lders flintskallig rysk gubbe som pratade i tre timmar oavbrutet eller sĂ„ var det militĂ€rparader. LĂ„nga rader av soldater som marcherade i takt till pampig musik. Aaahhh... 😄

Oj! Heroiskt vĂ€rre 🙂

Postat
Hon Ă€r inte ens hĂ€r 🙂 Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid.

Just det! Hörde att du köpt en Nord Modular... fÄr man frÄga vad du fick ge för den? Jag har oxÄ en till salu lixom.

Postat (redigerat)
Hon Ă€r inte ens hĂ€r 🙂 Jag lyssnar och visslar medans jag skruvar i min Nord Modular och förbereder för strid.

Just det! Hörde att du köpt en Nord Modular... fÄr man frÄga vad du fick ge för den? Jag har oxÄ en till salu lixom.

Ah just ja, sÄg det pÄ blocket. Jag köpte den nya Nord Modular G2 Engine, jag gav 7650 spÀnn pÄ Jam (med kompisrabatt). Kostar vÀl runt 8500-9000 annars.

Men 7000 spÀnn för den gamla Nord Modular Àr nog lite saftigt. Jag hade nog satt 5000 som rimligt pris för rackversionen och 6000 för keyboard-versionen, förutsatt att de Àr i bra skick.

EDIT: Annonsera pÄ vendolin istÀllet för blocket, om du inte redan gjort det.

Redigerat av dbd
Postat
hade varit illa ifall det varit Sovjets/Nazitysklands nationalsĂ„ng eller nĂ„tt sĂ„nt... 🙂

Rysk manskör som sjunger kampsÄnger Àr underskattat.

MÄste sÀga att jag helt delar denna Äsikt

Postat
Ah just ja, sÄg det pÄ blocket. Jag köpte den nya Nord Modular G2 Engine, jag gav 7650 spÀnn pÄ Jam (med kompisrabatt). Kostar vÀl runt 8500-9000 annars.

Men 7000 spÀnn för den gamla Nord Modular Àr nog lite saftigt. Jag hade nog satt 5000 som rimligt pris för rackversionen och 6000 för keyboard-versionen, förutsatt att de Àr i bra skick.

Har du jobbat med den gamla versionen av Nord Modular ocksÄ? Jag har den gamla versionen, och Àr lite nyfiken pÄ den nya, om den Àr bÀttre/roligare/vÀrd att skaffa?!?

Föresten, har sagt det tidigare i en annan trÄd, men sÀger det igen: min polare köpte en Nord Modular Key för 5000 spÀnn tidigare i Är, sÄ priset kan nog sjunka ganska lÄgt....

Postat (redigerat)

QUOTE (joachime @ 21 January 2005, 01:26)

Rysk manskör som sjunger kampsÄnger Àr underskattat

Absolut CCCP:s nationalhymn med Röda Arméns manskör gÄr inte av för Hackor

DĂ€remot likavĂ€l marschmusik och Ă€ven FrĂ€lsis mĂ€ssingsorchestra, musik byggd pĂ„ blĂ„s fĂ„r en underlig svĂ€vande massiv ljudmatta av luftdrivna tonpelare som kan vara j&€%/gt nice att lyssna pĂ„ utan att tĂ€nka ideologiskt eller lĂ€gga nĂ„'n religionsmĂ€ssig aspekt Ă€n det musikaliska i vĂ„gskĂ„len 🙂

Redigerat av karl
Postat

dbd: En kompis bror (Hird) fick en sĂ„n nĂ€r han spelade i ryssland. Han frĂ„gade nĂ„n snubbe om han visste nĂ„n affĂ€r som sĂ„lde synthar Ă„ dĂ„ sa snubben att han hade ingen anning men han hade en synth hemma som han kunde fĂ„ 🙂

Den Ă€r grym =) Lite galet att den fattiga ryssen kunde sĂ„lt den för 500 dollar pĂ„ Ebay =) Om han nu va fattig.... 😛

Postat

Om du inte planerar att lÀgga en hÄrd technoslinga i bakgrunden..tror jag du har fÄtt det allvarliga arschkickenstrudl-syndromet... och det börjar med att man visslar till marschmusik.. slutar med att du inte kan gÄ pÄ stan utan att rÀkna stegen i kvantiserad 4/4:delstakt, flyttar alla gatstenar du ser att falla i ett naturligt patternsequencermönster.. och börjar bryta pÄ tyska...

.. sÄ se upp

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.