Jump to content
Annons

Jag köpte en rökmaskin idag!


Kringlan

Recommended Posts

Ville bara ha det sagt... Och påpeka, för alla er satackare som inte har en rökmaskin, vad ni går miste om.. Har ni nån aning om hur kul man kan ha med en rökmaskin?

Jag blåste in en i föräldrarnas rum och skrek att det brann... Jajävlar vad livat 🙂

har ni några mer roliga idéer?... vill göra massa roliga grejer med min nya rökmaskin!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bosse: Jo den gick på en 600 spänn + rökvätska.. så 800 runda give and take, på teknikmagazinet.

Jorå.. en mycket prisvärd investering 🙂

Neko: Jo jag ska till Afrika den 27:e men jag kunde fan inte bärga mig när jag stod där.. alltså.. fick sån lust. Borde egentligen köpt en ny mick men köpte en rökmaskin, blacklight, darklight och en saftblandare istället hehe.. mm

Lite dumt kanske.. men kul 😉

Kom igen ge mig lite fler roliga användningsområden.. Drog igång den i rummet för en timme sen och rökfyllde hela skiten. Tror jag nu har uppfunnit en helt ny doft i mitt rum faktiskt.

Redigerat av Kringlan
Link to comment
Dela på andra sajter

Mann kan lägga den i sitt skåp i skolan och kolla hur lång tid det tar innan vaktis klipper upp skåpet.

Eller om den är liten kan man stoppa den innanför byxorna så att röken pyser ut lite fint där bak genom ett litet hål. Sen iakttar man folks reaktioner och får inte längre nåt socialt liv med normala människor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Skulle inte du till afrika?

Näe, han fick villkorligt..... 😆

Om jag hade fått välja för åklagaren, så hade jag nog hellre åkt till Afrika än få villkorligt & inte kunna åka nånstans...

Link to comment
Dela på andra sajter

Danny Cort (oregistrerad)
Borde egentligen köpt en ny mick men köpte en rökmaskin, blacklight, darklight och en saftblandare istället hehe.. mm

Ja blacklighten lär du ju inte behöva i afrika iallafall...

Link to comment
Dela på andra sajter

Mann kan lägga den i sitt skåp i skolan och kolla hur lång tid det tar innan vaktis klipper upp skåpet.

I gymnasiet ställde vi en skål med kolsyreis och varmt vatten (fattigmans-/kemist-sättet att fixa lite rök) utanför svenskasalen och hade sedan lite lagom roligt åt att vår stackars svenskalärare nästan bröt ihop och hojtade om att röken kunde va farlig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack.. å ja jag blev full som fan. Hade rejält jävla jag åker iväg och fyller desstuom 20 år partaj.. Roligt som fan. Rökmaskinen var en hit, fester kan helt enkelt inte gå fel så länge man har en rökmaskin. Det spelar liksom ingen roll vad som händer 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...

Visst är det skoj att blåsa nytt liv i gamla trådar? 😉

Vi funderar på att köpa en liten rökmaskin att ha på bandets livespelningar, men jag kan inget om sånt här. Därför:

* Kan röken irritera sångarnas stämband? Kan man vara allergisk mot den?

* Finns det risk att man utlöser brandlarmet?

* Finns det olika typer av vätska att hälla i maskinen?

/Mats

Link to comment
Dela på andra sajter

Har väldigt lite koll på det här egentligen, men litelitelite koll kanske jag har... 🙂

* Kan röken irritera sångarnas stämband? Kan man vara allergisk mot den?

* Finns det risk att man utlöser brandlarmet?

* Finns det olika typer av vätska att hälla i maskinen?

/Mats

På fråga 1a säger vi: Ja, jag tror det.

På fråga 1b säger vi: Ja, det är jag ganska säker på.

På fråga 2 säger vi: Nej, det tror jag inte.

På fråga 3 säger vi: Ja, det tror jag.

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte nån typ av vattenånga, fast omvänt?  🙂

Typ som när man häller varmt vatten på något kallt?

/Daniel

Det var ju så android gjorde, kolsyreis och varmt vatten.

Ah, blind som jag var så såg jag aldrig hans inlägg. Har lite bråttom i topicarna ibland!

Ber om ursäkt!

/Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det inte nån typ av vattenånga, fast omvänt?  🙂

Typ som när man häller varmt vatten på något kallt?

/Daniel

Det var ju så android gjorde, kolsyreis och varmt vatten.

Ah, blind som jag var så såg jag aldrig hans inlägg. Har lite bråttom i topicarna ibland!

Ber om ursäkt!

/Daniel

Vet inte om mitt inlägg uppfattades så men det var inet så jag menade 🙂

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...