Jump to content
Annons

IRL 2011 Småland


Linus

Recommended Posts

Annons

Inte omöjligt med två IRL:er på ostkusten, en uppe i Västervik som samlar folk från Vimmerby/Hultsfred/Oskarshamnsområdet och en nere i Växjö som samlar från Kalmar/Vetlanda/Värnamo etc.

Jag skulle nog dyka upp på bägge iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri.

Är det några Växjöbor som vill ses där?

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte omöjligt med två IRL:er på ostkusten, en uppe i Västervik som samlar folk från Vimmerby/Hultsfred/Oskarshamnsområdet och en nere i Växjö som samlar från Kalmar/Vetlanda/Värnamo etc.

Jag skulle nog dyka upp på bägge iaf.

Bra där, Linus!

Jag är inte svår att gå på båda om tid finnes. Återigen, datum? Sen vår (typ slutet av maj) eller mitt i sommaren?

Så, ska vi försöka samla ihop lite namn så får man övergripande koll på hur många som vill hänga på, m'kay):

Linus

CHAE

Laxen

Sadomachine

Otto

Gizmozis (även om det blir Växjö???)

Limpan

Ludde46

Kängan (om det blir i V-vik)

linuskarlsson

android (?)

Hellpig (om han har tid och om det blir i Växjö)

Unicron (om det blir Västervik)

Har jag glömt någon?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri.

Är det några Växjöbor som vill ses där?

Dääämn, hade jag inte jobbat så hade jag lätt dragit dit bara "för att".

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte omöjligt med två IRL:er på ostkusten, en uppe i Västervik som samlar folk från Vimmerby/Hultsfred/Oskarshamnsområdet och en nere i Växjö som samlar från Kalmar/Vetlanda/Värnamo etc.

Jag skulle nog dyka upp på bägge iaf.

Nej för fan, ta allt i en smäll istället!

Link to comment
Dela på andra sajter

Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri.

Är det några Växjöbor som vill ses där?

? 🙂:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

? 🙂:rolleyes:

Jag var faktiskt där en stund igår, men jag såg inget som var annorlunda än vanligt i butiken.. tråkigt.

Dock kanske de hände mer på kvällen, jag var där en kvart vid ca 13.30, haha orkade inte så mkt längre, var mest kids som satt å spela gitarr när jag var där.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...