slejnard Postat 7 juli 2010 Dela Postat 7 juli 2010 . nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 8 juli 2010 Dela Postat 8 juli 2010 HALLÅÅÅÅÅÅ??? Sover du?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2010 Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 juli 2010 Dela Postat 8 juli 2010 Vad betyder grubbla? Vad lägger ni i det ordet alltså? Alla har vi vår egen tolkning. Jag ser det t.ex. inte som något negativt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 8 juli 2010 Dela Postat 8 juli 2010 knackknack dax att vakna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2010 Tack Tord, jag e vaken nu ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 8 juli 2010 Dela Postat 8 juli 2010 E du vaken Lars? E du vaken Lars? Borsta tänderna! Borsta tänderna! Kommer ni ihåg den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 8 juli 2010 Trådstartare Dela Postat 8 juli 2010 Nää? 😕 Egentligen så ska jag inte svara eftersom att jag förmodligen sover nu. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 9 juli 2010 Dela Postat 9 juli 2010 E du vaken Lars? E du vaken Lars? Borsta tänderna! Borsta tänderna! Kommer ni ihåg den? "har du borstat tänderna, booorstat tänderna" ska det vara! /Semmelweise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 9 juli 2010 Dela Postat 9 juli 2010 (redigerat) "har du borstat tänderna, booorstat tänderna" ska det vara! /Semmelweise Jo, men... Redigerat 9 juli 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 9 juli 2010 Dela Postat 9 juli 2010 ...vem är Sämmel Waise 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 juli 2010 Dela Postat 12 juli 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 12 juli 2010 Dela Postat 12 juli 2010 Varför kan jag inte lägga upp en bild på Semmelweis? Ska prova igen då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 12 juli 2010 Dela Postat 12 juli 2010 Vilket stort huvud han har, som tandborsten sa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.