Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Har fått bort en ganska stor hudbit iaf som mest hängde ivägen. Är väl bara att vänta tills det läker.
SadamJR Postat 20 september 2010 Trådstartare Postat 20 september 2010 Har råkat bita mig riktigt ordentligt, gör ont att öppna munnen och prata nu. Mycket värre än vad det brukar vara när man råkar bita sig. Tråkigt att höra. Händer det ofta?
Neosus Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Vad gôtt. Med olja och grejer då eller? 😛 Japp! ☺️
SadamJR Postat 20 september 2010 Trådstartare Postat 20 september 2010 Har fått bort en ganska stor hudbit iaf som mest hängde ivägen. Är väl bara att vänta tills det läker. Hur då fått bort?
Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Hur då fått bort? Den satt jättelöst så jag kollade in i käften och såg att den knappt satt fast så petade jag lite med fingret så vips.
SadamJR Postat 20 september 2010 Trådstartare Postat 20 september 2010 Den satt jättelöst så jag kollade in i käften och såg att den knappt satt fast så petade jag lite med fingret så vips. Fick du ut den, eller svalde du den?
Overkill Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Fick du ut den, eller svalde du den? Fick ut den.
Memphis Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Och snart kommer Transatlantics nya DVD! Nice! Man kanske ska inskaffa den då.
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Ska nog bilda ett politiskt parti till nästa val.
Memphis Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 (redigerat) Läst ikhappp! Gymma nu! I´ll be back! Ni kan fundera på den här gåtan sålänge: Du har två tomma flaskor, på 3 respektive 5 liter. Du vill bara dricka exakt 4 liter vatten och har en kran tillgänglig. Hur gör du? Redigerat 20 september 2010 av Memphis
Pico Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Läst ikhappp! Gymma nu! I´ll be back! Ni kan fundera på den här gåtan sålänge: Du har två tomma flaskor, på 3 respektive 5 liter. Du vill bara dricka exakt 4 liter vatten och har en kran tillgänglig. Hur gör du? Går på krogen och beställer in... 😏 Näe, fyller 5-litaren full, häller över till 3:an är full. Kvar är två liter. Drick, töm trean och börja om. 😛
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Läst ikhappp! Gymma nu! I´ll be back! Ni kan fundera på den här gåtan sålänge: Du har två tomma flaskor, på 3 respektive 5 liter. Du vill bara dricka exakt 4 liter vatten och har en kran tillgänglig. Hur gör du? Jag häller i fem liter i den stora flaskan. Sedan häller jag över tre liter av dessa till den lilla flaskan och häller ut det vattnet sedan. Sedan dricker jag upp de två liter som är kvar i den stora flaskan. Sedan upprepar jag det en gång till.
debatt Postat 20 september 2010 Postat 20 september 2010 Har du gymmat färdigt nu, Memph? Är du träningsnarkoman eller? Själv städar jag nu. 🥰
Recommended Posts