slejnard Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 Renskav. fast idag blir det kot-lett! Tack Debatt, mixtrar vidare med detta imorn! Vilken ful gubbavatar btw.
slejnard Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 Japp! Men kåta letterskor som gillar ska finns det få av.
Memphis Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 (redigerat) Kom just hem, åt 3st mackor med mjukost, skall snart ner te gymmet, sedan diska och städa lägenheten. Woho! 🙂 Sj? edit, ja jag ska alltså inte diska lägenheten. 🙂 Redigerat 9 juni 2010 av Memphis
Pazo Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 Kom just hem, åt 3st mackor med mjukost, skall snart ner te gymmet, sedan diska och städa lägenheten. Woho! 😮 Sj? edit, ja jag ska alltså inte diska lägenheten. 🙂 Jag har gymmat, tvättat två par skor och packat några böcker idag 🙂 Nu slappar jag lite bara
Memphis Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 Jag har gymmat, tvättat två par skor och packat några böcker idag 🙂 Nu slappar jag lite bara Okey. 😮 jävlar va jag ska slappa nästa vecka när jag är ledig, 😮 och innan sommarjobbet drar igång. 🙂
debatt Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 Det gamla diskbråcket som utlöste ryggskottet eller tvärtom kanske är på rätt väg. Tyvärr har jag tappat rösten igen och har haft en brännande spykänsla i gapet hela dagen. Tinnitusen har gjort sig påmind i natt för första gången på år och dag och det gick inte att sova bra alls. Dessutom har jag slitit upp min gamla ryggmuskelskada.
debatt Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 (redigerat) Jag har köpt ett boccia också, nej två. Förutom att jag har ett boule. Redigerat 10 juni 2010 av debatt
debatt Postat 9 juni 2010 Postat 9 juni 2010 Avataren var den nästan enda lediga bland forumets ikoner.
Recommended Posts