Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 <--- They call me theawesomeguy 😑 Om 100 miljoner år kommer du vara lika meningslös som en fästing under en sten.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) på tiden, det var ju flera veckor jag tipsade om den... 😏 jamän jag e ju inte snabb! 😠 eller jo, det e jag ju fast inte liksom. 🤪 Kick-ass var rätt skön film ändå. 😄 Oväntat brutala scener bara! Rätt mycket Kill Bill över det. Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Har du sett den än Pazo? 😄 edit, skriver fel på sätt och sett hela jävla tiden! 😠 Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nån gång när jag har tråkigt ska jag ta bort alla grejer jag "gillar" på Facebook och alla grupper.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Imorn ska jag skjutsa brorsa till Landvetter, sedan träffa eventuella bandmedlemmar för att på kvällen prodda fet musik! Kan bli en bra dag. ☺️
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 it's an infusion that is prepared in a recipient...
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Nån gång när jag har tråkigt ska jag ta bort alla grejer jag "gillar" på Facebook och alla grupper. Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om. Ja. Fast jag bryr mig inte om ett skit.
Pazo Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om. hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 and a hopp. and a hepp and hopp and you don't stop popp
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆 Bonnigt! Jag säger ju så och jag bor i schtocken för fan!
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆 Sopa!
Micke H Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 hahahahaha JAg läser dedär helt CP! inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆 😄
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden.
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden. eh... Är du helt hundra på det?
Memphis Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) eh... Är du helt hundra på det? Slap*! Bli hundra med 118100, nummerupplysning och svar på allt. 😑 Redigerat 9 augusti 2010 av Memphis
Recommended Posts