Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

på tiden, det var ju flera veckor jag tipsade om den... 😏

jamän jag e ju inte snabb! 😠 eller jo, det e jag ju fast inte liksom. 🤪

Kick-ass var rätt skön film ändå. 😄 Oväntat brutala scener bara! Rätt mycket Kill Bill över det.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Har du sett den än Pazo? 😄

edit, skriver fel på sätt och sett hela jävla tiden! 😠

Redigerat av Memphis
Postat

Imorn ska jag skjutsa brorsa till Landvetter, sedan träffa eventuella bandmedlemmar för att på kvällen prodda fet musik! Kan bli en bra dag. ☺️

Postat

Nån gång när jag har tråkigt ska jag ta bort alla grejer jag "gillar" på Facebook och alla grupper.

Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om.

Postat

Tycker fan pages är rätt bra. Rensade en gång så nu har jag bara fan pages och grupper med folk/saker jag bryr mig om.

Ja. Fast jag bryr mig inte om ett skit.

Postat

hahahahaha

JAg läser dedär helt CP!

inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆

Postat

hahahahaha

JAg läser dedär helt CP!

inte som "fan-pages" utan som bonnigt med ett fan (svordom) före! "ja har fan pages kvar för de e trevligt" 😆 :lol: 😆

Bonnigt! Jag säger ju så och jag bor i schtocken för fan!

Postat

hahahahaha

JAg läser dedär helt CP!

Sopa!

Postat

hahahahaha

JAg läser dedär helt CP!

😄

Postat

Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden.

Postat

Visste ni att ordet hundralapp och tusenlapp kommer från att man handlade med människor från Lappland runt vikingatiden.

eh... Är du helt hundra på det?

Postat (redigerat)

eh... Är du helt hundra på det?

Slap*!

Bli hundra med 118100, nummerupplysning och svar på allt. 😑

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.