Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tar det mer än HÖGST femton lektioner så lägger jag ner hela skiten, åker kommunalt resten av livet och ser körskolan som en häftig pryl att ha gjort bara. Se till att snacka med din lärare och säg att du siktar på att ta 10-15 lektioner så får han ge dig typ läxor bara.
Overkill Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tar det mer än HÖGST femton lektioner så lägger jag ner hela skiten, åker kommunalt resten av livet och ser körskolan som en häftig pryl att ha gjort bara. Se till att snacka med din lärare och säg att du siktar på att ta 10-15 lektioner så får han ge dig typ läxor bara.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Se till att snacka med din lärare och säg att du siktar på att ta 10-15 lektioner så får han ge dig typ läxor bara. Mm, det kan vara en bra idé faktiskt. Usch, vill bara skjuta upp hela skiten på obestämd tid.
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Tänk på att det är dyrare att ha och hålla sig med en bil än att få ett barn.
slejnard Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Ja, jag lär få gå några lektioner, och så köra själv när jag vet vad jag ska öva på, och sen ta resten. Så gjorde jag. Övningskörde inte så mycket innan körskolan. Sen som tusan mellan lektionerna. Klart värt att ha körkort! Tog 15-20 lektioner + halkbana.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Enda sättet det känns värt nu är att det blir lättare att få jobb.
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Här har du en bra bil du kan köpa också Dingis! 1 spänn bara, normalpris 2.5 mille. Kolla in! Påminner mig om en händelse för drygt 10 år sedan, när en kille satt ut en annons för en sportbil. Sedan fick köparen bara en byggsats i metall på 15 cm. Han hade satt in 55000 kr och trott han gjort ett fynd, för bilen låg ju egentligen på nästan en miljon. Om det vart på riktigt. Tror han gick till rätten men fick inte tillbaka pengarna, för de hade säljaren gjort slut på. Redigerat 9 augusti 2010 av debatt
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Påminner mig om en händelse för drygt 10 år sedan, när en kille satt ut en annons för en sportbil. Sedan fick köparen bara en byggsats i metall på 15 cm. Han hade satt in 55000 kr och trott han gjort ett fynd, för bilen låg ju egentligen på nästan en miljon. Om det vart på riktigt. Tror han gick till rätten men fick inte tillbaka pengarna, för de hade säljaren gjort slut på. Så kan jag göra för att ha råd med körningen.
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Vad tyckte du om bilen jag länkade till? Fem i min släkt har körkort men skulle aldrig våga köra, för de har inte gjort det efter de tog körkort, på måååååååånga år...
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Vad tyckte du om bilen jag länkade till? Mesigt med automat.
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Hur kan en Aston Martin DBS Touchtronic II kosta en spänn? 😳
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 (redigerat) Mesigt med automat. Ja, det har du rätt i. Men den billgaste utan jag hittat ligger på 2.1 mille. E d ok? Redigerat 9 augusti 2010 av debatt
debatt Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Varför står det "du har inte rättighet att utföra denna handling!" när jag ska redigera mina egna inlägg? 😳
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Varför står det "du har inte rättighet att utföra denna handling!" när jag ska redigera mina egna inlägg? 😳 Står i FN-konventionen om mänskliga rättigheter att just det är ett undantag.
Dingbats Postat 9 augusti 2010 Postat 9 augusti 2010 Jag har GF inte görlfrend utan grannfritt alltså...
Recommended Posts