Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 en annan historia... Det är riktigt! Jag träffade en äckligt snygg schweizare som hade CI, men föds dö-döv o kan inte så bra schweiztyska teckenspråk trots bor i Zürich och gick på CI-klassen i hela livet...Han blev ledsen o deppad över att han hamnade i fel värld och kunde inte teckenspråk för han inte kunde komma in i högskolan där i Zürich pga dålig teckenspråk, brist på teckenspråktolkar. klarade inte av att sitta o lyssna på läraren i klassen med 100 studenter på högskolan. Han jobbar inte... Han blev förtidspensionär för alltid. Han skyller på läkaren och föräldrar....inte roligt att höra...
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 vi som hörande har inte förmåga den 7:e sinnen... typ övernatur t.ex... vi känner inte "behov" av denna 7e sinne.. stämmer det va?
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 😳 DÖVBLIND o GRAV UTVECKLINGSSTÖRD.. ohc ja de runkar massa. typ 20-25 cm kukar. Det är tur! för de runkar enbart i duschen när de duschar... Det är nog förstås.. för det är skönt .. ni kan juh minnas när ni var tonåringar o stå i duschen... lätt att få ståndis...
Neosus Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 (redigerat) ...men tragiskt juh. Ja alltså när de inte får hjälp Redigerat 7 augusti 2010 av Neosus
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Sonisphere var BLÖTT! Apropå det såg en kompis Alice Cooper på stan igår.
slejnard Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 Det är fult att skylla på andra! 😱 japp! Avverkat 2 gig idag. Pust. En som kompare å en som nåt annat. 150 på ett år var dock att ta i 😛
Dingbats Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 ...eller ja, nu äre gnt! Du Begår En Synd Mitt Kära Barn! Gå Med I Kyrkan För Att Kunna Stå över! fast å andra sidan... ska nog dra mig jag med.
Pazo Postat 7 augusti 2010 Postat 7 augusti 2010 GOTT! 😄 SJÄLV DÅ DIN GAMLE SKÄGGBUSE!!?? 😄 GÖTT! Kom utanför huset idag t.o.m.! 😄 Och gör asbra musik nu! 😄
Recommended Posts