Memphis Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Åh sommar.. Max E4:an i Umeå, dyngrak, varm sommarkväll... mörkt, käka. Kräkas på trottoaren, hångla upp någon random brud i brygga. Ta henne på brösten, få en örfil... smälla av hos någon dudes efterfest. 😆
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Åh sommar.. Max E4:an i Umeå, dyngrak, varm sommarkväll... mörkt, käka. Kräkas på trottoaren, hångla upp någon random brud i brygga. Ta henne på brösten, få en örfil... smälla av hos någon dudes efterfest. been there 😄
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Åh sommar.. Max E4:an i Umeå, dyngrak, varm sommarkväll... mörkt, käka. Kräkas på trottoaren, hångla upp någon random brud i brygga. Ta henne på brösten, få en örfil... smälla av hos någon dudes efterfest. mmmm
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Din mamma är fet! japp! hon släktar på din son!" 😑
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Åh sommar.. Max E4:an i Umeå, dyngrak, varm sommarkväll... mörkt, käka. Kräkas på trottoaren, hångla upp någon random brud i brygga. Ta henne på brösten, få en örfil... smälla av hos någon dudes efterfest. Epic shit.
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 När Google väl har indexerat en sida, går dom någonsin tillbaka och gör om det? Dvs, uppdaterar typ? Alltså inte om jag lägger till nya sidor, utan om jag ändrar information i existerande.
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 fort fort jag behöver ett fort! 😮 http://www.youtube.com/watch?v=YF4-r2MpRMs
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 En låt om internet...lame. Synd, för musiken var nice och sångerskan hade en bra röst.
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 BTW! Sebbe har också proddat i de två låtar jag länkade till 😑
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 När Google väl har indexerat en sida, går dom någonsin tillbaka och gör om det? Dvs, uppdaterar typ? Alltså inte om jag lägger till nya sidor, utan om jag ändrar information i existerande. Ja.
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Dear Simone, I'm sorry for the wait I've seen your pics, you're looking great I'm all alone, dying for a date I think we match, it must be fate Poetic. Eller inte.
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 När? Hur ofta? Ugh, vet inte. Men om du har google-konto kan du kolla upp lite sånt tror jag. Kolla så din uh.. minns inte vad filen kallas, eller funktionen för den delen. Hur som, kolla ifall den är valid eller ej osv.
Pazo Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 HHAHAHAH!!! FYYYFAN VAD EPIC!! Lorenso Lamas är fan med också! 😆
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 BTW! Sebbe har också proddat i de två låtar jag länkade till 😑 Ni e duktiga jävlar!
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Poetic. Eller inte. Rätt så. Orka knulla liksom.
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Ugh, vet inte. Men om du har google-konto kan du kolla upp lite sånt tror jag. Kolla så din uh.. minns inte vad filen kallas, eller funktionen för den delen. Hur som, kolla ifall den är valid eller ej osv. Checkade på google webmaster tools, hittade inget svar. 🙁 Men jag ska googla lite på det. 😛
Neosus Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 HHAHAHAH!!! FYYYFAN VAD EPIC!! Lorenso Lamas är fan med också! 😆 Den där måste jag se! 😄
slejnard Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Japp, det e dom! mmm...men det är fan du åxå! å alla andra lengsterz
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Undrar hur många inlägg vi snittar var femte minut just nu?
Pico Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 (redigerat) Ugh, vet inte. Men om du har google-konto kan du kolla upp lite sånt tror jag. Kolla så din uh.. minns inte vad filen kallas, eller funktionen för den delen. Hur som, kolla ifall den är valid eller ej osv. Jo, SEO helt enkelt. Search engine optimization. Med sitemap. Redigerat 5 augusti 2010 av Pico
Micke H Postat 5 augusti 2010 Postat 5 augusti 2010 Aha, Jo, en sitemap har jag redan. Och jag har SEO:at min sida med unika meta-descriptions för varje sida och keywords. Besvarar dock inte frågan NÄR Google uppdaterar sina databaser. 😛
Recommended Posts