Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

-Slejjis jammar me vänner

-debatt skriver brev till Försäkringskassan

-Killis debatterar på politikforum och lyssnar på MajorLazer

-Pazo sitter på nån restaurang i Colombia och äter exotisk mat medan hans kubar.

-Grahn äter kaka och pillar lite på någon av hans ofärdiga blueslåtar.

-Micke får ligga.

-Fidden gör något kul me arbetskollegor.

Va roligt för dom då! 😠

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Jag tror jag vet en av anledningarna till hysterin kring Twilight-filmerna.

Det är att tjejen -Kristen Stewart- inte e så "het/blond/sexig" som kvinnliga huvudroller brukar vara i amerikanska filmer, tex Megan Fox, Angelina Jolie osv utan en faktiskt "vanlig" tjej, och grejen blir då att jättemånga tjejer kan känna igen sig med henne, till skillnad från Fox som få kan mäta sig med. Denna publik blir då exalterad när någon "vanlig" tjej kan få sånna "heta" killar som Robert Pattinson och indianen.

/Analyseraren av ytliga filmer Memphoideus Von Herden

Redigerat av Memphis
Postat

vbg! inte mycket 🙂

Asså okej! Jag var där i förrgår faktiskt! Hämtade min bror i Vargön där hans fästmö bor.

Var även där för typ två veckor sedan och tog en pizza när jag lämnade av honom där. Pizzor kan ni iaf! xD

In här och rösta, tar två sekunder: http://www.bonkue.com/ng/axe/

Bara gå längst ner och likea mig 😑

Done! ☺️

drloop (oregistrerad)
Postat

Hongri...

Postat

Synd bara att pattinson och indianen är fula 😄

Fast uppenbarligen inte... :rolleyes:

Nämen med risk att låta seriously Ghey så tycker jag Partinsson ser mycket bra ut, indianen e väl inte märkvärdig bortsett från hans kropp då.

Men vad tror du om min teori?

Postat

Ja grejen med twilight som jag hört är att det bara är en vanlig tonårskärlekshistoria med vampyrer inslängda snarare än en vampyrhistoria med lite kärlek. Och ja, din teori låter rimlig. Mycket lättare för folk att identifiera sig med henne än med Alba.

Postat (redigerat)

Ja grejen med twilight som jag hört är att det bara är en vanlig tonårskärlekshistoria med vampyrer inslängda snarare än en vampyrhistoria med lite kärlek. Och ja, din teori låter rimlig. Mycket lättare för folk att identifiera sig med henne än med Alba.

Jasså du har inte sett dem. Jo, det där var en väldigt bra sammanfattning av filmerna. Har försökt se färdig tvåan två gånger nu men pallar verkligen inte, så sjukt seg och tråkig. 😛

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Ska däremot se färdigt The Bourne Ultimatum nu tänkte jag, hann inte igår. Där e bra filmer iaf!

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Jag såg requiem for a dream förut. Den var bra.

Kollade på trailern nu, och den sade precis ingenting.. fattade nada. 😳

Verkar jätteskum.

Redigerat av Memphis
Postat

Men fan då, hade jag berättat lite tidigare för brorsan att jag är ledig v. 30 hade jag fått åka till emmabodafestivalen gratis, med artistboende och shit... 😆

Postat

Men fan då, hade jag berättat lite tidigare för brorsan att jag är ledig v. 30 hade jag fått åka till emmabodafestivalen gratis, med artistboende och shit... 😆

men åååh! surt. emmaboda verkar ruskigt trevligt i år.

Postat

Jag spelade CoD4 Modern Warfare men blev less för att jag dör ju heeela tiden. Springa och bära på en människa och samtidigt skjuta ihjäl fiender e banne mej inte lätt

Postat

Jag spelade CoD4 Modern Warfare men blev less för att jag dör ju heeela tiden. Springa och bära på en människa och samtidigt skjuta ihjäl fiender e banne mej inte lätt

Sopa! 😛

Postat

Ska se major lazer live om en timma! 😮 Fett taggad 😄 Pitchfork music festival håller på nu och dom streamar en del band när dom spelar, bland annat major lazer. 😄

Postat

Åsså spelar ju pavement på way out west samma dag som jag tänkte se winnerbäck 😏

Pavement: Biljett: ~1000kr, resa: ~500kr, boende: ?

--> En sällsynt konsert med ett band som egentligen lagt ner. Ett av mina favoritband på senare tid, som jag nyligen uttryckligen grämt mig över att jag aldrig såg live när de var aktiva. (mest för att jag inte ens visste att de fanns då)

Dessutom spelar Håkan sin debutskiva samma kväll. Det är en konsert som jag visserligen sett ett par gånger redan när han verkligen släppte skivan typ 2000 eller när det nu var, men det var grymt då också. Frågan är om han har med sig Timo denna gången. Annars blir det ju bara en blek kopia.

Sen kan man ju bara hoppas att Jens Lekman spelar på lördagen också.

Winnerbäck: Biljett: ~400kr, resa: nån femtiolapp, boende = 0kr.

--> En ganska beige spelning gissar jag. Det brukar det vara. Har nog varit på typ 3-4 winnerbäckspelningar redan och minns inte en enda av dem. Man sitter oftast på en filt och har det najs och dricker öl, och så är det nån som säger att "nu är det idde schults som sjunger" och så svarar man "jaha" och pratar vidare om nåt annat.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.