Pazo Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Feta blixtstormen natten till idag btw 😄 Regna så mkt att det kom in inomhus och folk blev tvungna att städa och rädda madrasser från översvämningar inomhus 😄
Overkill Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Vadå för dj-set som Linus röstat på 😮 Kolla min senaste status på fejjan! En tävling, man får spela med Don Rimini i stockholm den 11:e augusti. Bara mitt set som blivit utvalt av juryn så folk får rösta på än så länge, så just nu leder jag. Funkar fbchatten på mobben?
Pazo Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Och så blixtrade det sjukt mkt, typ en fet blixt var tionde sekund 😄
Memphis Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Och så blixtrade det sjukt mkt, typ en fet blixt var tionde sekund 😄 Vi hade blixtstorm för några dagar sedan och då kom blixtar nästan varje sekund ett tag! Helt wicked!! 🤪
Overkill Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Vadfan 😮 jag vill också spela 🙁 Vinner jag ska ju du med så klart! 😛 annars skiter jag nog ner mig xD
debatt Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 (redigerat) Nja... sånt där e knepigt... ena stunden e man lik någon, andra stunden e man lik någon annan, tredje stunden e man lik någon fjärde... helt beroende på vem man frågar, kille eller tjej... Jag har sagts vara lik: Michael J Fox (Fem i Familjen, Tillbaka till framtiden) Russell Crowe (Gladiator, Beautiful Mind) Jay Leno (pratvärd) Richard Gere (The Mothman) Staffan Ling (Bengt & Staffan) Pierce Brosnan (Remington Steele, James Bond) Erik Hajas (Handbollslandslaget) Henri Leconte (Fransk tennisspelare) Robbie Keane (Fotboll eng landslaget) John Cleese (lång komiker) Don Johnson (vit i Miami Vice) Tommy Körberg (i yngre dagar) Philip Michael Thomas (svart i Miami Vice) Dean Cane (Stålmannen i Lois & Clarke) Men inte fan är de lika... 😄 He da! *hämta tvätten* Redigerat 15 juli 2010 av debatt
Linus Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Pratade me en kompis nyss och fick reda på varför min "ingen reklam tack"-lapp på brevlådan har blivit bortriven 5 gånger nu. Är brevbäraren som gjort det eftersom man tydligen inte får ha en egengjord lapp utan måste vara en utskriven lapp av de på kontoret för bostäderna. 😳 Va i helvete spelar det för roll liksom! 😆 Mäh, så måste stiga upp innan kl 9 imorn för att hämta ut en sån då. 😠 Brevlådan är inte brevbärarens egendom, och har därmed inte rätt att riva bort din lapp. Lappen hindrar inte brevbäraren att dela ut din adresserade post. Nästa gång brevbäraren kommer får du läxa upp honom/henne.
Memphis Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Brevlådan är inte brevbärarens egendom, och har därmed inte rätt att riva bort din lapp. Lappen hindrar inte brevbäraren att dela ut din adresserade post. Nästa gång brevbäraren kommer får du läxa upp honom/henne. haha. 😛 Jag antar iaf att det e brevbäraren.. ,för det lär ju knappast vara de på kontoret som går runt och kollar, isåfall kan de ju lika gärna sätta dit en ny. xD
Memphis Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 (redigerat) debatt knäppte förresten jämn sida. 😄 Vi gratulerar vederbörande och önskar eder en fortsatt trevlig dag. ☺️ Redigerat 15 juli 2010 av Memphis
slejnard Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Fasen vad lång mix overkill. Hörde jag nyss en vuvuzela 😳
Overkill Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Fasen vad lång mix overkill. Hörde jag nyss en vuvuzela 😳 Jo, det är ju meningen. 😄 Det finns en tuta i en låt som kan påminna lite om en vuvuzela kanske, kanske den du tänker på.
Overkill Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Bokade precis klipptid, ska klippa mig imorgon 11.45. 😮 Har inte klippt mig sen oktober, ska bli skönt och snyggt med kort hår.
slejnard Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Jo, det är ju meningen. 😄 Det finns en tuta i en låt som kan påminna lite om en vuvuzela kanske, kanske den du tänker på. Okej. inte så insatt men det låter bra iaf. ☺️
slejnard Postat 15 juli 2010 Postat 15 juli 2010 Petres hemlighet på ettan. De pippar, spelar gitarr å har gruppterapi
Micke H Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 😳 Min sista arbetsdag! ☺️ Om sju timmar har jag semester!
Recommended Posts