Fidden Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 jag visste ju bara inte att det fanns nån slags fysisk lag om att varje fantasi har en motfantasi. Dvs om någon fantiserar om att det finns små blå dinosauriefiskar som lever i cirrusmoln, så innebär det att alla andra fantiserar om att det INTE finns.
Overkill Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 jag visste ju bara inte att det fanns nån slags fysisk lag om att varje fantasi har en motfantasi. Dvs om någon fantiserar om att det finns små blå dinosauriefiskar som lever i cirrusmoln, så innebär det att alla andra fantiserar om att det INTE finns. I förlängningen betyder ju det att vi fantiserar om varje kombination av grejer som finns. Dvs gröna, röda, rosa dinousariefiskar. Alltså har vi oändligt med fantasier om allt möjligt och fantasiernas existens (eller icke-existens).
debatt Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Det tidigare var inte vad jag trodde utan vad jag hoppades på Jag tror på Tyskland Holland Spanien Uruguay UHTS UHTS UHTS nä THSU THSU THSU
debatt Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 jag har inte ätit godis på ett år 🙂 Håller det i sig? Kladdkaka? Utmärkt undanflyktsexempel. Det finns mycket som är godis = sött. Satan vad ni snackar! 😎 Man hinner ju inte ens gå på toa så har ni redigerat... 😛 Du skiter för länge? Jag är rätt trött på människor. Alla bara tänker konstigt och irrationellt och jobbigt. Du och jag mot världen. Vart ligger Åstad och hur kommer man dit? Hur kommer man därifrån är mer relevant att veta. Mickes flickvän kanske tror det är en hyllningstråd till mickes penis. Det har jag också alltid trott. Varför stavas trott som det gör förresten? 🤪 Har en asfet distpedal till salu Den önskan är stående. Låter lite osmidigt om den är fet... 🙂 Daller. Kan någon förklara va grejen me Israel just nu handlar om? Har läst men fattar inte. 🙂 Är det något att förstå överhuvudtaget? tänkte Nu ska vi inte överdriva här... Ja. Jag håller på och lär mig att multicitera. Undrar om de hamnar i kronolgisk ordning om man inte markerar dem så? ☺️
debatt Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Lämna in tips nu. Topptips. Bruakr ha 6-7 rätt. Ska det vara så svårt att få in alla 8?
debatt Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Får man gardera hur mycket som helst i ett topptipssystem? Fast sannolikheten att det blir LÅG utdelningen förtar ju det nöje det skulle innebära att få in alla 8. 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 x 3 = 81 x 81 = 6561 kronor. OJ!
Fidden Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 det blev lite sallad över när jag fyllt lunchlådorna till imorgon och tisdag, så jag var tvungen att äta ÄNNU mer...
SadamJR Postat 4 juli 2010 Trådstartare Postat 4 juli 2010 Ny trippel, men det är väl ingen som bryr sej.
Neosus Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 det blev lite sallad över när jag fyllt lunchlådorna till imorgon och tisdag, så jag var tvungen att äta ÄNNU mer... Mat är inte alls dumt sålänge man får behålla den. En bonus är ju när avföringen är jämn och fin.
SadamJR Postat 4 juli 2010 Trådstartare Postat 4 juli 2010 Och datorn håller på att pajja. Vad är det billigaste man kan få en stationär dator som klarar cubase 4 och lite annat utan skärm för?
Fidden Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 vet inte exakt, men det ligger nånstans mellan 2 och 200000:-.
SadamJR Postat 4 juli 2010 Trådstartare Postat 4 juli 2010 vet inte exakt, men det ligger nånstans mellan 2 och 200000:-. Mer hånfullt än kärnfullt.
slejnard Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Det blev en mastodontlur. Kolla begagnad dator på tex blocket eller tradera sadam jr.
Neosus Postat 4 juli 2010 Postat 4 juli 2010 Jag har en gammeldata ståendes. Men Den duger ingenting till men så kostar den lite och ingenting oxå. Deal?
Recommended Posts