Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Prova att säga sjuu och håll ut tungan samtidigt.. Ska ni få se hur lätt det är! 😠

Ja, man kan väl inte säga nånting egentligen om man sträcker ut tungan?

Annons
Postat (redigerat)

Blir snurrig av nya gränssnittet men vänjer mig nog. 🤪

Men som Killis säger så räcker med en vecka ungefär. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

Mäh, så har dom tagit bort "Top"-knappen på varje inlägget. Jag som just lärt mig använda den.. xD

Postat

Numera är att inga privata meddelanden längre privata meddelanden, stod det i nya foruminformationen. Jag visste inte ens att man kunde skicka privata meddelanden. Är det PM som avses då? Vem som helst kan läsa och delta i dessa, stod det. Vad är det då för vits att skicka sådana? Ska visst påminna om Facebook. Eehhh... att Facebook är skit har jag konstaterat redan...

"* Privata meddelanden är nu konversationer dit andra medlemmar kan bjudas in."

Betyder väl inte nödvändigtvis att de inte är privata.

Postat

Jo, om den man skickat ett privat meddelande till bjuder in vemsomhelst att läsa eller skriva så är de inte längre privata för den som skickat meddelandet, eller?! 🤪

Postat

Markera detta inlägg för att kunna citera flera samtidigt, står det om man håller markören över "Multicitera" till höger.

Vilka "flera"?

Flera inlägg av samma person eller flera personers inlägg?

Postat

Jo, om den man skickat ett privat meddelande till bjuder in vemsomhelst att läsa eller skriva så är de inte längre privata för den som skickat meddelandet, eller?! 🤪

Båda kanske måste bekräfta konversationen? Jag vet inte.

Postat

Nu har jag provat mikrobloggen/statusuppdateringen ala Facebook...

In på er profilsida och skriv! 😆

Postat

Nu kan man se vilken avdelning man är mest aktiv i och hur många inlägg man postat i den! 25k i chatt-avdelningen för mig 😄

Grattis! 6 % av dina inlägg är alltså on topic. 😄

Postat

Det här med rykte, vad betyder det?

Vet inte om det har med varningssystemet att göra, eller om det kanske finns möjlighet att påverka andras rykte genom den dära knappen där man

gillar/ogillar ett inlägg.

Kan hända att det är inaktivt dock, alla verkar vara på 0 vad gäller rykte.

Postat

😊

Färskpotatis, kåldolme och lingon m mjölk. Toabesök.

😠

När man klickat på Multicitera, vad gör man då?

Då stoppar man in flera citat i ett inlägg.

Kåldolme e jäkulst gott

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.