Dingbats Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Jag tycker det är jävligt materialistiskt att ha en kropp. Jag ska sälja min.
Dingbats Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Snart ska jag se på film på datorn... den filen funkade inte i dvd:n... segt.
debatt Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Trippeln gick in. Vann över 80 spänn. Imponerad! Och nu till åttondelarna väntar riktiga "topplags"-matcher, Tyskland-England, men det kan även bli Italien-Holland och Spanien-Brasilien som det ser ut. Tre av dessa länder ska alltså elimineras. Uruguay-Sydkorea USA-Ghana Mexico-Argentina är andra klara åttondelar. ☺️
slejnard Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 På travet? Galoppen? Stryktips? Lotto? Keno? Vikinglotto? VM-tipset? Monopol? Allan?Oberörd? Berörd? Glad? Harmynt? Dum? Nyfiken? Road? Arbetande? Upptagen? Bas? Piano? Trummor? Tvärflöjt? Dragspel? Clavinet? Claves? Marimba? Gitarr? Musik. Har en radda med spelningar i olika sammanhang. mest gitarr men även som trubbig dur
slejnard Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Jag byter inte favoritlag. Jag har flera favoritlag.Dessutom kan man väl inte spela på Frankrike nu? Mina favoritlag i betydelsen "de som jag vill ska vinna VM 2010" är ALLA lag som inte vunnit VM någon gång! Alltså unnar jag både Danmark, Mexico, Japan, Sydkorea och Ghana etc. att vinna VM. Om inte det skulle infrias hoppas jag på England. Jag unnar dem ett andra guld. Lag som är utslagna är ointressanta i dagsläget. Får jag bara hålla på ETT enda land så får det bli Danmark. mobiltelefon//:debatt Vadå för jävla mobil? Får aldrig min. ☺️
Dingbats Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Jag saknar pazo ☺️ Pazo baklänges blir Ozap. /z/ mellan vokaler blev i fornnordiskan till /r/, och från Orap är inte steget långt till Orup. Lyssna på Orup alltså.
Overkill Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Okej. Men just nu, när jah är jättefull, hade vair ett ypperligt tillfälle att prata med paxo. Eleller när kah satt p buseen förut. ☺️ Saknar honom ändå, vilkjet är jättenögigt men jag gullar honom så smycket så det är fan inte okej att vara birta en månad 😮🙁 PAXO KOM HEM NUUUUU!!!!!! 🙁
Overkill Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Jag är inte bög utan då jag känner! Vill ha någon ventilera med men så är han i volombia! WTF liksom!
slejnard Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Redan? ja jag med. Kul filur han. vet en som blev kidnappad i Colombia men det lär inte hända så hav förtröstan herr OK. Vi får ställa till en längstah välkomscermoni när han återvänder. ☺️
Overkill Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Skulle pazo bli kidnappad skulle jag dö. Seriöst. Men ingenting kommer hända, så snälla nämn inte det ☺️
Overkill Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Jääääävlar vad ghey jag imorgon kommer att tycka att jag själv var nu, men please bear with me.
Overkill Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 BKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ FYusch vad ghey jag är så det är pinsamt. Hoppas han aldrig läser det här ☺️
Dingbats Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 BKÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ FYusch vad ghey jag är så det är pinsamt. Hoppas han aldrig läser det här ☺️ Du får väl gulla lite med honom så blir allt bra
Recommended Posts