debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Jag åkte förbi Frölunda i förrgår när vi skulle ut till Näset och sola, är aldrig i de områdena, gbg e mycket större än man tror. 😮 Uppvuxen i Masthugget och Flatås. Sedan Askim. Nu Linné. Mycket folk på Näset i förrgår eller?
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Ja, Way out west är ju inte förrän i Augusti som vanligt. OK ska väl dit?!
SadamJR Postat 20 juni 2010 Trådstartare Postat 20 juni 2010 Ögondroppar mott torrhet eller mot inflammation månntro? Gräsallergi.
Memphis Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Uppvuxen i Masthugget och Flatås. Sedan Askim. Nu Linné. Mycket folk på Näset i förrgår eller? Sedär. Nä, var väldigt tomt faktiskt, några enstaka toppless tjejer bara. 😮
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 (redigerat) Skulle vara kul om man HADE haft råd och möjlighet att åka till Rotterdam och till North Sea Jazz-festivalen där. Den som krockar med finalen i VM i fotboll. 9-11 Juli. Många typiska jazzartister, men även mycket annat, såna som är mer åt pop, hiphop eller reggae. Fast de kör nog "bara" sina jazzigare låtar då, eller jazzar upp dem. Eller jazzar ned dem, hur man nu ser på det... Stora namn hursomhelst! The Crusaders Norah Jones Herbie Hancock Katie Melua Pat Metheny Group Chick Corea Stevie Wonder Randy Crawford Earth, Wind & Fire Joe Bonamassa Diana Krall Joss Stone Jools Holland m.fl. (200 stycken till ungefär) Samlat på samma plats. Once in a lifetime. 😮 Redigerat 20 juni 2010 av debatt
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Gräsallergi. Oh fy f*n. Det har ju jag också, men tål inte medicin generellt öht. På mig mer mun och näsa i så fall och inte ögon.
Memphis Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Hade varit nice verkligen! Känner till de flesta faktiskt. Känner att jag vill gå på något annat än rockkoncerter på ett bra tag nu. Men får väl bli nästa år isåfall.
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Sedär.Nä, var väldigt tomt faktiskt, några enstaka toppless tjejer bara. 😮 Några enstaka toplesstjejer.... och Memph. 🙂
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Ja, North Sea Jazz är väl årligen?! Tidigare har BB King varit där, dock inte i år. Han som sagt att han slutat i flera år. Men det är ju många som sagt det, Eagles t.ex. 😮
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 La till Jools Holland, Earth, Wind & Fire, Joss Stone, Diana Krall och Joe Bonamassa i listan ovan.
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 (redigerat) Går man på en festival med över 200 akter så är det ofrånkomligt att en hel del krockar. North Sea Festivalen schema Fredag, Lördag, Söndag Redigerat 20 juni 2010 av debatt
Memphis Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Blandade artister jag någon gång vill se är: Billy The vision and the dancers Hoffmaestro Bon Iver José González Regina Spektor Phil Collins Sting Sum41
Pazo Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Blandade artister jag någon gång vill se är: Billy The vision and the dancers Hoffmaestro Bon Iver José González Regina Spektor Phil Collins Sting Sum41 Har varit på Billy två gånger utan att bry mig om honom. Vart där mest för att de varit enda stället med bra tryck 🙂
Memphis Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Har varit på Billy två gånger utan att bry mig om honom. Vart där mest för att de varit enda stället med bra tryck 🙂 Men du e ju cp oxå. 😛
Pazo Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Men du e ju cp oxå. 🙂 Men orka dom. Brukar dra till det mindr golvet och röjja till bra musik där 😛
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Ett par oundvikliga krockar, men jag hade valt: FREDAG Pat Metheny Group Norah Jones Corinne Bailey Rae Earth, Wind & Fire LÖRDAG Herbie Hancock Joe Bonamassa Chick Corea SÖNDAG Katie Melua (tyvärr krock med Elvis Costello) Jools Holland (tyvärr krock med Diana Krall och med Buddy Guy) Joe Sample Trio (Crusaders) w Randy Crawford (tyvärr krock med Stevie Wonder) 🙂
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Jose Gonzalez har jag sett. 🙂 Regina Spektor vet jag flera tjejer som har som sin idol. Har hört en del. Phil Collins och Sting är ju.... ehhh.... stora. Såatte....
Fidden Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Har varit på Billy två gånger utan att bry mig om honom. Vart där mest för att de varit enda stället med bra tryck 🙂 Ha, jag också xD
debatt Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 (redigerat) För dyrt. Inga pengar. Redigerat 20 juni 2010 av debatt
Recommended Posts