drloop (oregistrerad) Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Lurar på att köpa en Korg Padkontroll eller en Akai MPD18 eller MPD26... Är sugen på att få tillbaka MPC känslan.
Neosus Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 En sak som jag inte riktigt förstår är, eller ja de e en jävla massa saker jag inte förstår men.. en sak speciellt som jag inte förstår är att jag...eh....inte förstår 😲
Dingbats Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 En sak som jag inte riktigt förstår är, eller ja de e en jävla massa saker jag inte förstår men.. en sak speciellt som jag inte förstår är att jag...eh....inte förstår 😲 "I want all of the American people to understand, that it is understandable, that the American people cannot possibly understand."
Neosus Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 ...eller jo jag förstår men alltså förstår inte eller jo eller nej alltså Fattar ni? 😲
Neosus Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 "I want all of the American people to understand, that it is understandable, that the American people cannot possibly understand." Ja eller nej jo ja
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Jag önskar att Winona Ryder var tjugo år yngre och låg naken i min säng. Varför?
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Konstigt. Någon måste ha varit inne och ändrat i tv-tablåerna i samband med den långa bröllopssändningen, som inte bara ockuperar SVT1 och SVT2, utan även TV4 och lite till. Stod att Helgonet skulle börja 00.55. Häftigt. Men sedan försvann det programmet bara. Dessutom utlovade de en jättelång konsert, men den tog plötsligt slut.
Dingbats Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Varför? Ja, du har rätt, det vore dumt. Bättre om hon hade trosor på sig. Så sitter jag här i längsta medan hon blir sjukt uttråkad och tjatar lite på mig. Jag skriver snabbt klart inlägget och trycker enter samtidigt som jag vänder mig om och tar två steg bort till sängen och säger nån klyschig replik typ "jag kommer gullet" med ett falskt leende. Vita trosor har hon. Jag drar av mig byxorna och hon sliter av mig tröjan, och så stoppar jag handen innanför hennes trosor medan jag kysser henne upp längs halsen. Hon stönar till lite och rätt vad det är har trosorna och kallingarna åkt av. Sen blir det pumpa pumpa. Eller?
Neosus Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Ja, du har rätt, det vore dumt. Bättre om hon hade trosor på sig. Så sitter jag här i längsta medan hon blir sjukt uttråkad och tjatar lite på mig. Jag skriver snabbt klart inlägget och trycker enter samtidigt som jag vänder mig om och tar två steg bort till sängen och säger nån klyschig replik typ "jag kommer gullet" med ett falskt leende. Vita trosor har hon. Jag drar av mig byxorna och hon sliter av mig tröjan, och så stoppar jag handen innanför hennes trosor medan jag kysser henne upp längs halsen. Hon stönar till lite och rätt vad det är har trosorna och kallingarna åkt av. Sen blir det pumpa pumpa. Eller? Nä de e inte så bra.. 😲
Fidden Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 funderar på att dricka upp mjölken jag köpte till frukosten imorgon.
Overkill Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 funderar på att dricka upp mjölken jag köpte till frukosten imorgon. två tolkningar, fortfarande inte hundra vilken som är rätt. 😲
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Dingbats, jag förstod inte varför just Winona Ryder. Paz, Malin Åkerman? Vilken kupa?
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 två tolkningar, fortfarande inte hundra vilken som är rätt. 😄 Njaa.. Fidden funderar väl på att redan nu dricka upp den mjölk han köpte för att ha till morgondagens frukost. Den andra tolkningen är väl långsökt? 😲
Dingbats Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Dingbats, jag förstod inte varför just Winona Ryder. För hon är sjukt snygg. Särskilt för tjugo år sen.
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 För hon är sjukt snygg. Särskilt för tjugo år sen. Ok. Hur gammal är hon nu?
Pazo Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Dingbats, jag förstod inte varför just Winona Ryder. Paz, Malin Åkerman? Vilken kupa? Rätt små bröst, inget för dig
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 (redigerat) Rätt små bröst, inget för dig Eehh... men det var väl hon som var med i den där komedin med George Constanzas farsa och Kayla Kleevage i två av rollerna va?! Hon gifte sig med en 40-årig strulpelle, som blev intresserad av en annan tjej, en brunett, under deras smekmånad. Den var rätt bra. Hon hade ett sött ansikte. MÅ alltså. Redigerat 19 juni 2010 av debatt
Pazo Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 (redigerat) NINJA! Ja det är malin åkerman debatt! Redigerat 19 juni 2010 av Pazo
debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 (redigerat) Winona Ryder bra bild, tycker jag! Redigerat 19 juni 2010 av debatt
Recommended Posts