Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Man behöver INTE ha mobil för att ha Bambuser Grahn!!

Det går bra med inbyggd webkamera eller externt installerad.

Kollar konsert nu! Ashäftigt!

Postat
Har ni OCKSÅ fått PM som raderats av Administrationen på Forumet så att de är oläsliga, pga olämpligt innehåll(?), från någon som administrationen betraktar som medlem som slutat?

Jag misstänker Hägglund eftersom jag skrev "Tror du det Fredrik" i en tråd till någon ny som kallade sig Farbror Vulva.

Postat

Man måste inte använda mobiltelefon till Bambuser, även om det marknadsförs så. Kostar ju bara extra pengar väl om man streamar från den?? Dassig kvalle mä.

Alternativ två är inbyggd webcam.

Bäst är väl extern videokamera.

Postat
På vilket sätt?

Hade inte hört den förut.

Gillar låten bara. Tycker att den är välskriven med en text som handlar om något.

Postat (redigerat)

Nu ska jag se matchen striimad, för mozzan är fanatisk royalist och ockuperar teven.

Redigerat av debatt
Postat

Om man istället för mobil eller inbyggd webcam använder bra digital extern videokamera med bra ljudanslutning... så är frågan hur bra det ändå blir i slutändan...

Streamat är streamat?

Bambuser är dessutom bara i Beta-stadiet.

Postat
Hon har gjort många bra tolkningar av låtar. lyssna in.

Eva cassisys öde är ju ytterst tragiskt. Betänk oxå att det mesta av hennes inspelningar egentligen är demos.

Postat
Beatstation... verkar vara sprillans nytt.

Ok, du ska sampla själv alltså.

Det behövs inte. Det följer med massor av loopar, ljud och midifiler. Fördelen är att man kan få trummor, bas och åtminstonne ett melodiskt, är lite osäker på detta, i samma plugg.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.