Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 😮 Jag kanske har chansen att hänga i gbg den 7:e till den 10:e om nån vill ha mig! 😮
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Men VIDRIG jävla FILM! En kvinna som skär loss hudbitar och äter upp skiten och fotograferar och konserverar och VAFAN!
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Först vill jag knulla i Sverige... sen vill jag knulla i Frankrike... och så hmm... Spanien och Tyskland och så vill jag knulla i Danmark och så vill jag knulla på en båt.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Tänk om man hade gjort en film baserat på längstafolkets liv.
Neosus Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) De e kanske så att du vill knulla hela världen? Ninjad Redigerat 3 augusti 2010 av Neosus
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Eller snarare: Tänk att se en film baserad på längstafolkets liv.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Eller snarare: Tänk att se en film baserad på längstafolkets liv. Det tänkte jag ofta på när jag skrev dagbok, att det är ju en fantastisk grund att bygga en film på.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 hade nog varit en dålig film Det finns inga dåliga filmer, bara dåliga kläder.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 De e kanske så att du vill knulla hela världen? lilla mamma
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 hade nog varit en dålig film Nä. Om man gör en karaktär av alla här inne så ska man nog kunna producera 90 minuter.
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag tror de hade gått å göra en asgrym film om folket i längsta Typ varje persons egna historia som olika delar i filmen och de som joinar delarna är längsta!
Neosus Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Nä. Om man gör en karaktär av alla här inne så ska man nog kunna producera 90 minuter. Lätt! 😄
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Nä. Om man gör en karaktär av alla här inne så ska man nog kunna producera 90 minuter. Du menar att man sätter ihop alla längstare till en enda person? Tja, det blir väl ungefär samma sak i slutändan ivf.
Neosus Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 ...jag skulle inte tillföra ett skit till filmen de e ett som e säkert 😱
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag tror de hade gått å göra en asgrym film om folket i längsta Typ varje persons egna historia som olika delar i filmen och de som joinar delarna är längsta! Jag kan ju bara utgå från mig själv, men i mitt liv finns det iaf inte ett piss att göra film av. Jag vaknar, sitter vid datorn, går ut med hunden, läser om analsex på Flashback, lyssnar på nån dålig skiva jag har laddat ner medan jag spelar minesweeper, sitter uppe ensam framför datorn i tre timmar och går och lägger mig kl 2 på natten.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag tror de hade gått å göra en asgrym film om folket i längsta Typ varje persons egna historia som olika delar i filmen och de som joinar delarna är längsta! Men göra film om internet är ju så dåligt bara. Lite i stil med internet connection av talib. 😄
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Men göra film om internet är ju så dåligt bara. Lite i stil med internet connection av talib. 😄 Man kan göra det som att längsta är en fysisk plats på nåt sätt.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jag kan ju bara utgå från mig själv, men i mitt liv finns det iaf inte ett piss att göra film av. Jag vaknar, sitter vid datorn, går ut med hunden, läser om analsex på Flashback, lyssnar på nån dålig skiva jag har laddat ner medan jag spelar minesweeper, sitter uppe ensam framför datorn i tre timmar och går och lägger mig kl 2 på natten. Ja men det går ju använda och så kombinera det med något som hänt nån annan. Den "ångesten" eller vad man nu ska kalla det är ju utmärkt för typ film. Allas sex/flickväns-obsession som går lite i vågor är ju perfekt för en typisk Michael Cera-film.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Man kan göra det som att längsta är en fysisk plats på nåt sätt. Mm precis. För internet och datorer ska man inte röra i filmer.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Ja men det går ju använda och så kombinera det med något som hänt nån annan. Den "ångesten" eller vad man nu ska kalla det är ju utmärkt för typ film. Allas sex/flickväns-obsession som går lite i vågor är ju perfekt för en typisk Michael Cera-film. Men Michael Cera är för töntig och osäker. Och för söt. Jag tänker mig mer typ tjockisen i Pingpong-kingen:
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Mm precis. För internet och datorer ska man inte röra i filmer. Tummen upp på det.
Overkill Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Men Michael Cera är för töntig och osäker. Och för söt. Jag tänker mig mer typ tjockisen i Pingpong-kingen: Jo, "töntar" är ju ofta alldeles för snygga och perfekta. Men det jag menade var att det lät som en typisk michael cera-film.
Recommended Posts