Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Hej KRock! 😄 JAg addar dig på fejjan nu lite sådär skönt stalkigt!
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Men hallå haaajj!! 😄 Av någon anledning vaknade jag och var på väldigt gott humör. 😳 Har typ aldrig hänt. 🤪
Pico Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Men hallå haaajj!! 😄 Av någon anledning vaknade jag och var på väldigt gott humör. 😳 Har typ aldrig hänt. 🤪 Det skall vi nog kunna fixa till, idiot! 😠😛🥰
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Det skall vi nog kunna fixa till, idiot! 😠😛🥰 😆😆 Satt och undrade vem den andra anonyma var, och så var det du ditt jävla mähä. 😠 😕 🥰 :wub:
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Dricker aKffe som ni mongobarn brukar säga av någon rolig anledning. 😄
Pico Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) Var jag och Pazo som snackade på msn, sen hamnade bokstäver fel lite då och då... sen fick det bara bli så liksom. Akffe Amtt Damon Hcips Edit: Ja, det var i princip endast det där vi pratade om. Redigerat 3 augusti 2010 av Pico
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Jasså jahaaaaa! xD 😄 Aksnek har jag sett också, och så har jag också stavat fel några gånger! 😮
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) Är Aftonbladet sopor eller kan man stava såhär? 😕 "Anfalls av hysteriska fans på Asienturnén" Heter väl Anfölls? 😳 edit, ja sopor är dom alltid i vilket fall iofs. xD edit, och nej, jag läser inte sporten. 😆 edit, undrar hur många gånger man kan edita. 😳 edit, på East West forum har man typ 1 timma på sig att edita, sedan kan man inte ändra nått. 🤪 edit, snart passerar inlägget den magiska längden när alla ignorerar det helt och hållet! 😆 edit, såatte. 😕 edit, 🥰 Redigerat 3 augusti 2010 av Memphis
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Dingis beaktar Memphan aktsamt och tycker Memphan är allmänt störd.
Dingbats Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Dingis beaktar Memphan aktsamt och tycker Memphan är allmänt störd. Hade jag inte en tanke på faktiskt.
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 Hade jag inte en tanke på faktiskt. haha, nähä, trodde du tyckte jag var allmänt fånig och inte orkade skriva nått bara. 😛
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 (redigerat) Kunde inte spela upp din låt. Du kom ihåg! 😮🥰 Denna dropboxlänken borde funka då: länk Annars denna: Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 3 augusti 2010 av Memphis
Pazo Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 inte mööö Kunde inte öppna dropboxen! Och den andra länken laddar inte... fast de kanske bara är mitt internet! 😮
Memphis Postat 3 augusti 2010 Postat 3 augusti 2010 inte mööö Kunde inte öppna dropboxen! Och den andra länken laddar inte... fast de kanske bara är mitt internet! 😮 du e då seriöst sopig! 😄
Recommended Posts