Krokodil Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Jag är djupt misogyn i det hänseende att de tjejer jag inte ligger med kan sägas ha blivit utsatta för ett allvarligt hatbrott i form av utebliven frälsning.
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Fick lite ryck och slängde ihop en låt.. 😕 Tänker mig typ soft låt till Wakeboardfilm. Ere nått att fortsätta på? 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Ingen som tycker nått? 😕
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 (redigerat) Blev lite sånthär ikväll. 😄 Redigerat 2 augusti 2010 av Memphis
slejnard Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Måste vila öronen efter en hårdlyssnande musikfestivalhelg. Men jag gissar att det låter bra Memph! ☺️
Overkill Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Ingen som tycker nått? 😕 Har inte så mycket att säga om det. 😛 Känns som soundtrack till typ reklam eller videoklipp, och det var väl tanken. I så fall bra! Annars, gör om gör rätt! 😠
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Måste vila öronen efter en hårdlyssnande musikfestivalhelg. Men jag gissar att det låter bra Memph! ☺️ oki ☺️
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 (redigerat) Har inte så mycket att säga om det. 😛 Känns som soundtrack till typ reklam eller videoklipp, och det var väl tanken. I så fall bra! Annars, gör om gör rätt! 😠 😆 edit tillägg: 😆 :lol: Redigerat 2 augusti 2010 av Memphis
Neosus Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Blev lite sånthär ikväll. 😄 ååÅÅÅH DUU DIN.... 😠 ...den har jag sett! 😄 Ska lyssna på låten
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 GB-klassiker del 2: 88an. GB-klassiker del 3: Piggelin. Köpte 15pack förut. ☺️
Neosus Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Fick lite ryck och slängde ihop en låt.. 😕 Tänker mig typ soft låt till Wakeboardfilm. Ere nått att fortsätta på? 😱 Your browser does not support the HTML5 audio tag Skippa syntgrejen där som kommer mitt i och byggvidare med kompet istället och lägg på sång... istället. Alltså kompet som du har där.. kompar sången ...lixom. Alltså.. lite Robyn sång på det där. Och bygg vidare med en bra melodi istället. ...men använ det komp som är där nu. lixom. Behöver inte vara så mycket mer. Och så blippar du dit lite blippblopp mellan sången och det.. Hajjaru? 😆 Låter bra!
Neosus Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 GB-klassiker del 3: Piggelin. Köpte 15pack förut. ☺️ GB-Sandwich del4: Åt jag tidigare.. ☺️
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Skippa syntgrejen där som kommer mitt i och byggvidare med kompet istället och lägg på sång... istället. Alltså kompet som du har där.. kompar sången ...lixom. Alltså.. lite Robyn sång på det där. Och bygg vidare med en bra melodi istället. ...men använ det komp som är där nu. lixom. Behöver inte vara så mycket mer. Och så blippar du dit lite blippblopp mellan sången och det.. Hajjaru? 😆 Låter bra! Du e skön du Grahn. 😄 Tackar för input! Du har nog rätt, ska kolla på det. ☺️
Neosus Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Du e skön du Grahn. 😄 Tackar för input! Du har nog rätt, ska kolla på det. ☺️ ☺️
slejnard Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 GB-klassiker del 3: Piggelin. Köpte 15pack förut. ☺️ Jaså vare bara 15 i paketet 🤪 De har fått med en obskyr jävel i päronsplit
slejnard Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Jaså vare bara 15 i paketet 🤪 De har fått med en obskyr jävel i päronsplit Nä 20 äre! 😄 http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=37
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Jaså vare bara 15 i paketet 🤪 De har fått med en obskyr jävel i päronsplit Ja precis, det stod 15pack men så var det bara 15 stycken!! 😠 :angry:
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 Nä 20 äre! 😄 http://www.gb.se/iceCreamInfo.asp?icid=37 Jasså nej, jag köpte paketet med bara piggelin!! 😄
Pazo Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 MEMPHIS! Sänk dendär jättehöga synthen som kommer in å är jättehög! Annars äre fett skillat!
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 MEMPHIS! Sänk dendär jättehöga synthen som kommer in å är jättehög! okej! bra att veta. Annars äre fett skillat! 😮😱 tack pazo 😊😄
Memphis Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 http://www.dn.se/resor/karlek-elva-varv-runt-jorden-1.1147052 Shit va sjukt! 😮 Ett par som varit ute och seglat i 30 år! 11varv runt jorden! 🤪
Dingbats Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 (redigerat) Snygg ljudbild i introt, Krocko. Det hörs tyvärr (i min smak alltså) på kaggen att du lyssnar på metal, klickig som tusan. I övrigt bra faktiskt! Till och med gitarrerna funkar tycker jag, även om det inte är så jag är van att gitarrer låter. Snygg sångstil. Redigerat 2 augusti 2010 av Dingbats
Neosus Postat 2 augusti 2010 Postat 2 augusti 2010 http://www.youtube.com/watch?v=yTORbmNueVw&feature=related -87 var ett bra Schlager år 😱
Recommended Posts