joachime Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Här är ett exempel på hur plåtreverbet i UAD-kortet kan låta. Filen är hämtad från en mix jag sitter med just nu. Det är alltså ett exempel på hur jag faktiskt använder pluggen, inte hur den kan låta när man slipper ta hänsyn till en hel låt eller en komplett mix. Elgitarr Elgitarr med plåtreverb När jag får tid över (och ifall någon verkar intresserad) kan jag lägga upp fler exempel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
brojd Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Jag är def. intresserad av fler exempel... Även av andra pluggar som finns att köpa till UAD-1:an eftersom LA2A är den enda "pröjspluggen" jag har 😉 Har jag inte sett dig på Chris Milnes UAD-1 forum? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted January 14, 2005 Author Share Posted January 14, 2005 Har jag inte sett dig på Chris Milnes UAD-1 forum? Det kan hända. Jag har samma användarnamn där som här, men har inte skrivit så många inlägg där än. Har inte insett hur bra LA2A låter förrän alldeles nyss. Fått en del snygga resultat när jag använt den på rassel (percussion) och ak gitarr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disobedient Posted January 15, 2005 Share Posted January 15, 2005 Alla köppluggarna är nåt helt fantastiskt bra. Jag måste ha fler kort. Och snart kommer det fler pluggar:) NAMM den 20:e... Roland RE-201 space echo, UA 176 limiter och Sontec Mastering EQ snackas det om.... Mums.......... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts