Micke H Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Ah, såg inte din edit förns jag citerade inlägget! HOMO HOMO HOMO hehehe. HA! You've been ninja'd!
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 HA! You've been ninja'd! Nej, isåfall fångade jag ju ninjan eftersom jag fick med den i mitt citat.
Micke H Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Nej, isåfall fångade jag ju ninjan eftersom jag fick med den i mitt citat. Hmm, har du rätt i. Men NÅGOT blev du, eftersom jag hann göra mitt inlägg foolproof innan du hann förolämpa mig.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Hmm, har du rätt i. Men NÅGOT blev du, eftersom jag hann göra mitt inlägg foolproof innan du hann förolämpa mig. Å andra sidan var det du som gav mig idén att homoförolämpa dig.
Micke H Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Om du inte hade idén från början så känner du inte mig särskilt väl. Jag anklagas för att vara homo minst en gång om dagen.
Micke H Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Tja, så länge det inte är min flickvän som gör det så.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Eeeeeeehhhhhh Sista spårvagnen från konserten går en kvart efter utsatt sluttid, och då är det två-, trehundra meter att gå först...
Micke H Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Dayer Andersson har blivit ett fan av Tystnaden som uppstår när en kvinna inte väljer strykjärnet i monopol...
Pazo Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 En kvart är ju fett lång tid sopa. Skaru hem till mempa sen då?
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 En kvart är ju fett lång tid sopa. Skaru hem till mempa sen då? Ja, men jag menar det kanske inte slutar ett, det kanske drar över och slutar kvart i två eller nåt. Då är man ju körd. Ja, jag ska till Memphan om hela grejen inte bara är ett practical joke och han ringer mig vid midnatt och säger "haaahaaa".
Pazo Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Ja, men jag menar det kanske inte slutar ett, det kanske drar över och slutar kvart i två eller nåt. Då är man ju körd. Ja, jag ska till Memphan om hela grejen inte bara är ett practical joke och han ringer mig vid midnatt och säger "haaahaaa". Det skulle han aldrig göra
SadamJR Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Nåt som är mycket sexigare än stora bröst är sammandragningar av artiklar och prepositioner. Zum Haus, aux enfants. Aah. Då var min dag förstörd.
Micke H Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Stora bröst är inte i sig sexigt. Men runda, fina, som passar bra i handen... 😄 Jag har alltid sagt att den bästa huvudkudden är en fin tjejs bröst.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Fast om allt går som jag har tänkt så kommer det där inte vara nåt problem. Jag kommer sitta på bussen mot Göteborg och läsa en bok, och på fönsterplatsen på andra sidan mittgången sitter det en söt tjej i min ålder. Hon sneglar lite på mig och efter ett tag hoppar hon över till platsen bredvid mig (och jag får såna här ögon:) Hon frågar vad det är för bok, och jag frågar vad det är för bok hon läser. Hon frågar vart jag ska och jag säger Göteborg (om det inte är så att det är en direktbuss?) och dit ska hon med. Och så frågar hon vad jag ska göra där och jag säger att jag ska på konsert med Mount Eerie, och dem har hon hört talas om. Vi pratar lite om musik, och allt möjligt, sju timmars restid är länge. Hon ska dit på en vernissage där hon har fått med ett kollage hon har gjort, den är dagen efter. Hon ska sova på vandrarhem två nätter. Ämnet kommer upp vart då jag ska bo, och jag förklarar att jag ska bo hos en snubbe, osv. Lite obekväm tystnad ett par minuter medan vi passerar Jönköping, sen frågar hon om jag ska gå ensam på den där konserten (av nån anledning framkom inte det tidigare under resan), och jag säger att jag har en kompis som ville gå men inte kunde, så jag blir ensam. Lite försynt men ändå lite självsäkert frågar hon om jag inte vill att hon ska gå också. "Vill du det?!" utbrister jag alldeles för exalterat, och hon säger "Ja, eller vad kostar det? Eller måste man beställa biljett i förväg?". 100 kr säger jag, och det verkar vara ett riktigt litet ställe, inget förköp. Sen slänger hon in att eftersom hon följer med mig på konserten så kan väl jag gå med henne på vernissagen, eller? Jag säger "gärna!", men då blir det lite strul med hemresan och boendet och så. Men jag sitter och tänker efter och kommer fram till att det går nog att lösa, det värsta är att jag blir lite ofräsch eftersom jag inte har några kläder med mig mer än de jag har på mig. Hon säger att hon visserligen bara har bokat ett enkelrum på vandrarhemmet, men att hon kan försöka smuggla in mig med, och jag går med på det. Jag ringer Memphan och säger "tack för erbjudandet, men nåt annat kom emellan" (sorry Memphan). Vi käkar på Burger King på centralen (om det finns där), och sen åker vi till konserten. Sen tar vi en taxi till vandrarhemmet och jag får smyga in genom ett fönster. Dan efter går vi på hennes vernissage vid lunchtid, och sen går vi runt på stan, och på kvällen går vi på nån liten klubb nånstans. Vi tar bussen hem på fredag förmiddag, och när vi ska med olika tåg på T-Centralen (hon bor vid Zinkensdamm, röda linjen), så kramas vi vänskapligt, och sen efter lite tvekan pussar hon mig. Men det kanske inte blir så, det var bara en tanke.
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Men Memphis då? Ska du bara överge honom? 😄 Det är ju lite tråkigt, men man måste ju prioritera.
Overkill Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Det är ju synd att jag är så värdelös på att ta ut melodier. 😄
Dingbats Postat 13 april 2010 Postat 13 april 2010 Hoes before bros? Lätt. Hon är ju så söt. Rebecka heter hon.
Recommended Posts