Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Ja, jag har inte kunnat skriva här så mycket eftersom jag har stämbandskatarr sedan snart 3 veckor och är sjukskriven. Allt jag skriver och läser här läser jag ju högt.

God natt!!

Postat

1 - Tijuana Burritos fidden 2360 $31.52M 11771.00

2 - Utah SnusDozers Eanjou 2307 $32.70M 11783.00

3 - VancouverDebates VancouverDebates 9394 $28.07M 10283.00

4 - Georgia Overkillers sebaztian 15672 $26.05M 9122.00

5 - slejnard hockey rockers jannez 19706 $26.68M 7863.00

Vem vann?

Postat
Om man skulle jobba som funktionär på Way Out West.

Enda gången de har nåt att göra är vid insläppet, för att sätta fast armband. Så det blir nog mycket tid att kolla in konserter, tror jag.

Varje år är det en som övernattar i ett träd innan festivalen, så han plankar in gratis. Väl på festivalen är det ju ingen som kollar om man har armband...

Undrar vad betalningen är.

Postat
Enda gången de har nåt att göra är vid insläppet, för att sätta fast armband. Så det blir nog mycket tid att kolla in konserter, tror jag.

Nja, jag vet inte hur det är på Way Out West, men annars brukar de ju ha folk som står med armarna i kors med ryggen mot scenen och tittar ut över publiken. Jävligt segt om det är nåt band man gillar som spelar.

Undrar vad betalningen är.

Förmodligen alldeles för lite för att det ska vara värt det.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.