Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)
Det är fan läskigt när man vaknar tio sekunder innan klockan ringer.

Det gjorde jag igår! 😮 Fast imorse var jag lite fail..

Jag brukar gå hemmifrån 7:45. Hade satt klockan på 7 och hade snooze inställt på 15 min.

Efter en omgång snooze så vaknar jag och får för mig att klockan är 7.. och så ställer jag in klockan på 7 med en snoozetid på 7 minuter.... FAIL! 😆😛

Fast jag vaknade mirakulöst 7:45 fast jag bara sovit knappt 4 timmar i natt. 😎

Så fick rusa iväg utan frukost. xD

Redigerat av Memphis
Postat

oh what's this, is this my heart

and is it thumping

oh my heart, oh there you are

I'd stopped hunting

I thought you would be as big as a whale

my nets were nit, my harpoons armed

I had my shipped sailed

Postat
råkade hamnade i fel del av itunesbiblioteket, råkade lyssna på arctic monkeys med. 😛

Bortförklaringar. Du älskar "indie"-arenarock framför allt annat.

Postat

äntligen lite käk. shit, klockan är snart nio och det känns som jag precis kom hem. xD

skippar nog det där med tv, kommer ändå inte ha tid att glo nåt.

Postat (redigerat)

haha, fail på Spottify, enligt dom är detta Emo-Screamo albumet med Bullet for my Valentine från 1980. http://open.spotify.com/album/04VE36yBM6GyJpDtD61e0p 😆 Bandet startade 1998 och skivan gjordes 2008. Och emos på 80talet? xD

Deras nyaste singel sög dock pung. 😎 Lät som Hammerfall i refrängen. 😛 Fast nu e det ju ingen förrutom Micke här som ens lyssnar på någon form av metal så.. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Hej!

Nu ska jag, om jag orkar, se en film (kors i taket!!). Den heter "I dina drömmar" eller som den presenteras på den digitala tablån "In your dreams". Fast jag hatar när de låter den stå i sin originaltitel och icke översatt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.