Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Om ni äter som kärringar.. så ja. 🙂

Om du menar att vi använder bestick... så ja. 🙂

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

men börja spara så lär du ju får råd nån gång i livet. Och under tiden lär du väl stöta på någon som e på. 😄

Postat
men börja spara så lär du ju får råd nån gång i livet. Och under tiden lär du väl stöta på någon som e på. 😄

Jarå, får jag sommarjobb så ska jag satsa på att åka. Jag är bra på att spara så det går allt, men det är lätt att prata utan att göra.

Postat (redigerat)

hade gärna vart på om jag hade pengar. xD Hur mycket kommer resan kosta tur och retur?

Redigerat av Memphis
Postat
hade gärna vart på om jag hade pengar. xD Hur mycket kommer resan kosta tur och retur?

Ingen aning, men bara flyget kostar säkert 6-10000 och sen kostar allt boende och sånt rätt mycket. Skulle väl gissa på att jag behöver 30-40000 och då är alla utgifter inkluderade.

Det går ju naturligtvis göra en lite mindre ambitiös resa också.

Postat

För min del är mitt första mål att komma bortanför Frankrike till o börja med. 😄 Antingen denna sommarn eller nästa så kommer jag åka nånstans. Bara Grekland en vecka hade varit sjukt awsome.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.