Jump to content
Annons

Recommended Posts

Hägglund (oregistrerad)
Postat

Boobs.gif

Till Grahn 😲

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Hmm, jobbet kan ändå fortfarande gå till mig! Det har gått en månad sedan jag var på intervjun och jag utgick ifrån att jag inte fått det. För en halvtimme sen fick jag ett infall och mailade dom, bara för att vara säker. Och fick svaret att det dragit ut på tiden och att jag får svar på i början på nästa vecka. 😲

FUCK vad jag vill ha det jobbet!

Postat
Hmm, jobbet kan ändå fortfarande gå till mig! Det har gått en månad sedan jag var på intervjun och jag utgick ifrån att jag inte fått det. För en halvtimme sen fick jag ett infall och mailade dom, bara för att vara säker. Och fick svaret att det dragit ut på tiden och att jag får svar på i början på nästa vecka. 😄

FUCK vad jag vill ha det jobbet!

Fett!

Postat

Fast Providence är rätt litet. SF är lagom stort tycker jag. Kanske att man vill ha lite större, typ Philadelphia. Om man nu ska vara i USA alltså. Annars är jag på på Paris eller Berlin.

Postat
Fast Providence är rätt litet. SF är lagom stort tycker jag. Kanske att man vill ha lite större, typ Philadelphia. Om man nu ska vara i USA alltså. Annars är jag på på Paris eller Berlin.

Själva innerstaden är väl lite större än Uppsala medan hela storstadsområdet är större än Stockholm typ. Hellre bo i en liten och mysig storstad än en jättestor stad.

Postat
Själva innerstaden är väl lite större än Uppsala medan hela storstadsområdet är större än Stockholm typ. Hellre bo i en liten och mysig storstad än en jättestor stad.

Jo iofs. Men man vill ju ändå ha en ansenlig innerstad, eller iaf så att det inte känns som förort en halvmil från centrum.

Postat

Men New England verkar fint, lite lagom europeiskt och sådär charmigt med massa gamla 1700-talsbyggnader och sånt. Lagom klimat och relativt nära till stora städer samt även till Europa.

Postat

Jag är nog mer sugen på Kalifornien isåfall faktiskt. Fast jag tror inte jag skulle vilja bo där. Jag bor nog hellre i nån europeisk storstad. Eller halvstor, typ Marseille.

Postat

Dock så är 30% fattiga i Providence, och det suger ju lite (en av de högsta noteringarna i landet). Men man har en borgmästare som är demokrat och bög. Det är ju bra.

Postat

Ni nämner inte Umeå? 😄

Nära till Finland, 4 miljoner mil till huvudstaden, närmsta IKEA i Sundsvall. Helt perfekt, allt inom gångavstånd. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.