SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 INTE EN ARMHÅLA SKA LÄMNAS TORR IKVÄLL! 😉 Då behöver du svettlappar.
Fidden Postat 6 april 2010 Trådstartare Postat 6 april 2010 jag ska nog handla ett par mysbyxor för att fira...
Pazo Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Här är armhålelåten! Blev klar med den nu. Här har ni! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Neosus Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Här är armhålelåten! Blev klar med den nu. Här har ni! Your browser does not support the HTML5 audio tag
Fidden Postat 6 april 2010 Trådstartare Postat 6 april 2010 😮 GRAHN ONANERAR TILL PIEDESTALDANSÖSEN! 😮
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Här är armhålelåten! Blev klar med den nu. Här har ni! Your browser does not support the HTML5 audio tag Intressant. Vad har du använt för gear? Högt låter de oxå.
Pazo Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Intressant. Vad har du använt för gear? Högt låter de oxå. Min dator och reason. Eller idag la jag till tamburin och shaker som jag spelade in innan med en mick. Sången spelade en kompis in hemma hos sig så jag vet inte vad han gjorde 😮
SadamJR Postat 6 april 2010 Postat 6 april 2010 Min dator och reason. Eller idag la jag till tamburin och shaker som jag spelade in innan med en mick. Sången spelade en kompis in hemma hos sig så jag vet inte vad han gjorde😮 Vem skrev texten?
Recommended Posts