debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 (redigerat) Jag var hos önh-läkaren i torsdags förra veckan. Idag pratades vi vid också. Jag måste prata tyst. Dels för att jag inte kan prata högt och dels för att inte överanstränga rösten. Börjar bli rätt less. Redigerat 28 maj 2010 av debatt
Pazo Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Det är uffie! ASläcker och ascool brud! AMEH LOL XDXDXDXDXDXDXDX
Neosus Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Jag var hos önh-läkaren i torsdags förra veckan. Idag pratades vi vid också.Jag måste prata tyst. Dels för att jag inte kan prata högt och dels för att inte överanstränga rösten. Börjar bli rätt less. Fan va jobbigt 🙁 Jag fick svar från röntgen oxå. Har en njursten på ca 2,3 cm på vänster sida och dubbla njurbäcken. 🤪 Vad njurbäcken är för något har jag ingen aning om 😕 ...men jag har en normal njurfunktion iallafall. De e ju skönt att veta. 😊
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 (redigerat) Njursten, fan vad jobbigt. 😊 Hoppas det löser sig. Rätt fyndigt, för de brukar lösa upp sig... Annars får man plocka bort dessa kristallanhopningar. Som består av salt? Dubbla njurbäcken är väl ingen sjukdom utan en specifik biologisk egenskap - du har dubbla urinledare, tror jag. Dubbel uppsättning helt enkelt. Njurstensanfall är i nivå med diskbråck vad avser smärta. Bra med bra njurfunktion, grattis, för det är ju det sämsta att ha vajsing på. Redigerat 28 maj 2010 av debatt
Dingbats Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 SKA VÄL så att SÄGA TA och laja LITE MED en låt SOM JAG har börjat SPELA IN och sådära DÅ VA. Your browser does not support the HTML5 audio tag så bläv dä
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Om jag försöker prata i lite mer vanlig eller högre ljudstyrka så skär det som en kniv i strupen - som om delarna är överansträngda helt enkelt. Det är ju muskler och nerver och slemhinnor och prylar. Lite som att jämföra med Carolina Klüfts muskelbristning kan jag tänka mig.
Dingbats Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Jag har bestämt mig för att köra celibat i en vecka nu, det är fan inte så lätt.
Pazo Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 MASSSKINEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 (redigerat) Jag hade iaf inte stämbandscancer och förmodligen inte aids, vilket annars är de två vanligaste differentialdiagnoserna till stämbandsåkommor om man haft stämbandsproblem längre tid. Fiberskopin visade en bild inom det normala, så troligen inte kronisk laryngit (kronisk stämbandskatarr) heller. Men det kan vara voice fatigue. Eller nåt annat. Redigerat 28 maj 2010 av debatt
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Jag håller på Ryssland i Eurovision Song Contest. Den lät som en riktig rysk folksång. En del yrar dock om Flight of the Concords. Som jag inte är så insatt i. Ännu.
Pazo Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 FÅ ja fimpa min cig i din öl få ja fimpa min cig i din öl få ja fimpa min fimpa min fimpa min cig i din öl?
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Jag ska vila utan alltför mycket sinnesrörelse. Som en slags halvflummig tillvaro...
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 FÅ ja fimpa min cig i din öl få ja fimpa min cig i din öl få ja fimpa min fimpa min fimpa min cig i din öl? aa
Dingbats Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Jag ska köpa chips!!! 😊 Jag har chips! Det är gott. Varför gör du alltid några enterslag efter varje inlägg?
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Chips har inte jag köpt fler än två gånger på senaste fem åren.
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Jag har chips! Det är gott. Varför gör du alltid några enterslag efter varje inlägg? Har inte tänkt på det!
debatt Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 Undrar vilka smaker som finns... Estrella Grillchips köper jag "oftast", Barbeque heter väl nån och SourCream. Fast Pringles e goda.
Dingbats Postat 28 maj 2010 Postat 28 maj 2010 De där inläggen var bara ett, men annars ibland är det flera.
Recommended Posts