Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 trodde inte jag hade feber, men jag vaknade helt dyngsur av svett. ☺️ blir till att vara hemma en dag till 😄 tv hade varit najs en dag som denna 😮
Overkill Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 trodde inte jag hade feber, men jag vaknade helt dyngsur av svett. 😮 blir till att vara hemma en dag till 😄 tv hade varit najs en dag som denna 😄 du får sova i underställ då! som jag lärde mig av dig xD krya på dig ☺️
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 hittade iallafall en flash-uppgradering som gör att fullskrärmsvideos inte fuckar upp det med ATI-chip. men nu när jag kollat på flights of the conchords finns det inte så mycket mer att kolla på på svtplay.
Overkill Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 Finns ju dock en del schyssta dokumentärer på svtplay, kolla under programmet Dox. Den om Patty Hearst var bra. Och så McFusk då (men den var väl dokument inifrån).
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 du får sova i underställ då! som jag lärde mig av dig xD krya på dig 😄 mjo, fast denna gången frös jag inte... så det hade bara blivit obehagligt varmt.
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 4:00 till 4:25 i "type slowly" med pavement är ett av mina favoritstycken, alla kategorier.
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 skulle kunna sträcka mig till att det kan börja direkt efter gitarrsolot dessutom, 3:47 blir det nog då.
Micke H Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 The technique of the musicians and the production of the pit crew result in an ideal air to gas mixture. Each burst is powerful, but contained. Never does it get out of control. Wrapped around the active electrodes is porcelain insulation.
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 Här kommer dagens pingla! Vilken film är det hon är med i? får för mig att det är science of sleep...
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 Nu är AF borta igen Vad ska alla arbetslösa göra nu? ☺️
Dingbats Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 Vilken film är det hon är med i?får för mig att det är science of sleep... Bland annat, jag såg henne senast i Antichrist.
Fidden Postat 27 maj 2010 Trådstartare Postat 27 maj 2010 fan... i morse kändes det helt ok förutom att jag var så svettig. nu mår jag bara crap igen. halsen strejkar, huvudet värker, musklerna likaså plus att det känns som de förtvinar, etc etc. OCH NI KVINNOR PRATAR OM ATT FÖDA BARN! 🙁 ☺️
Dingbats Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 Link or it didnt happen. Vet inte vart det hände så att säga, men du kan kolla tex hans babbeltråd om att dela upp forumet i två delar som ligger i Om sajten, där står han som Gäst_Hägglund.
Dingbats Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 fan... i morse kändes det helt ok förutom att jag var så svettig. nu mår jag bara crap igen. halsen strejkar, huvudet värker, musklerna likaså plus att det känns som de förtvinar, etc etc. OCH NI KVINNOR PRATAR OM ATT FÖDA BARN! 🙁 Nu hoppas du på lite för mycket va? Kvinnor, i längsta ☺️
Dingbats Postat 27 maj 2010 Postat 27 maj 2010 När jag skriver nånting kul i en tråd eller på msn så måste jag alltid börja skratta lite krystat.
Recommended Posts