Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

trodde inte jag hade feber, men jag vaknade helt dyngsur av svett. ☺️

blir till att vara hemma en dag till 😄

tv hade varit najs en dag som denna 😮

Postat
trodde inte jag hade feber, men jag vaknade helt dyngsur av svett. 😮

blir till att vara hemma en dag till 😄

tv hade varit najs en dag som denna 😄

du får sova i underställ då! som jag lärde mig av dig xD

krya på dig ☺️

Postat

hittade iallafall en flash-uppgradering som gör att fullskrärmsvideos inte fuckar upp det med ATI-chip. men nu när jag kollat på flights of the conchords finns det inte så mycket mer att kolla på på svtplay.

Postat

Finns ju dock en del schyssta dokumentärer på svtplay, kolla under programmet Dox. Den om Patty Hearst var bra. Och så McFusk då (men den var väl dokument inifrån).

Postat
du får sova i underställ då! som jag lärde mig av dig xD

krya på dig 😄

mjo, fast denna gången frös jag inte... så det hade bara blivit obehagligt varmt.

Postat

4:00 till 4:25 i "type slowly" med pavement är ett av mina favoritstycken, alla kategorier.

Postat

skulle kunna sträcka mig till att det kan börja direkt efter gitarrsolot dessutom, 3:47 blir det nog då.

Postat

The technique of the musicians and the production of the pit crew result in an ideal air to gas mixture. Each burst is powerful, but contained. Never does it get out of control. Wrapped around the active electrodes is porcelain insulation.

Postat
charlotte-gainsbourg-very-elle-magazine.jpg

Här kommer dagens pingla!

Vilken film är det hon är med i?

får för mig att det är science of sleep...

Postat
Vilken film är det hon är med i?

får för mig att det är science of sleep...

Bland annat, jag såg henne senast i Antichrist.

Postat

fan... i morse kändes det helt ok förutom att jag var så svettig. nu mår jag bara crap igen. halsen strejkar, huvudet värker, musklerna likaså plus att det känns som de förtvinar, etc etc.

OCH NI KVINNOR PRATAR OM ATT FÖDA BARN! 🙁

☺️

Postat
Link or it didnt happen.

Vet inte vart det hände så att säga, men du kan kolla tex hans babbeltråd om att dela upp forumet i två delar som ligger i Om sajten, där står han som Gäst_Hägglund.

Postat
fan... i morse kändes det helt ok förutom att jag var så svettig. nu mår jag bara crap igen. halsen strejkar, huvudet värker, musklerna likaså plus att det känns som de förtvinar, etc etc.

OCH NI KVINNOR PRATAR OM ATT FÖDA BARN! 🙁

Nu hoppas du på lite för mycket va? Kvinnor, i längsta ☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.