Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Vi åkte en del idag med när vi skulle till apoteket och lite stuff och gick sjukt mycket bättre att åka idag! Börjar bli helt okej på den biten. Ollandet (ja jag vet) går bättre med, hade lite problem till en början idag först men nu vet jag lite mer vad jag gör fel så det blir bättre och bättre. 😏 Är du också regular som Pazo eller? Wheelat nåt?
Overkill Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Är du också regular som Pazo eller? Wheelat nåt? Jag är regular, pazo är goofy. Lite små wheelies ibland du vet men aldrig ramlat på riktigt.
Pazo Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Är du också regular som Pazo eller? Wheelat nåt? Eeeeeehhhh. Vadå regular som jag? Jag är ju fett goofy!
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Jag är regular, pazo är goofy. Lite små wheelies ibland du vet men aldrig ramlat på riktigt. Pazo sa ju han var regular det sepet. Wheelie är när man åker på bara bakhjulen...
Overkill Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Pazo sa ju han var regular det sepet. Wheelie är när man åker på bara bakhjulen... Wheelie är väl när man t.ex lutar sig för mycket bakåt så att skateboarden åker iväg? Dvs på bakhjulen och sen tippar över.
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Wheelie är väl när man t.ex lutar sig för mycket bakåt så att skateboarden åker iväg? Dvs på bakhjulen och sen tippar över. Nej, wheelie är samma sak som manual, dvs balansåkning på barmark.
Overkill Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Nej, wheelie är samma sak som manual, dvs balansåkning på barmark. Jaha, jag hade för mig det hette wheelie när man gjorde så som jag sa, vill minnas att det står det i Tony Hawk-spelen när man balanserar på bakhjulen (dvs manual) och faller bakåt.
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Jaha, jag hade för mig det hette wheelie när man gjorde så som jag sa, vill minnas att det står det i Tony Hawk-spelen när man balanserar på bakhjulen (dvs manual) och faller bakåt. Tony Hawk hittar på lite allt möjligt halvkorrekt... har för mig de tar fel på fs/bs nånstans tom.
Overkill Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Tony Hawk hittar på lite allt möjligt halvkorrekt... har för mig de tar fel på fs/bs nånstans tom. Fast inte för att vara sån men jag litar nog mer på Tony Hawk och den sjukt stora serien med spel.
Memphis Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Var kul förut idag. En kompis som e skön skåning och så skulle han dra vid fem för att åka till systemet men jag ville stanna kvar och bad han köpa åt mig, och så tjötade vi en stund för han ville ha med mig men så innan han drog skrek han över datasalen, på bred skånska: "Jousäf! de ä slöut mellan ouss!" 😆 Jävlar va jag och alla garvade. xD
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Fast inte för att vara sån men jag litar nog mer på Tony Hawk och den sjukt stora serien med spel. Fast nej. Wheelie = manual. Jag litar mer på dig än på dig än på Monopol och den sjukt stora serien med spel tex.
Memphis Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Fast inte för att vara sån men jag litar nog mer på Tony Hawk och den sjukt stora serien med spel. Men Dinkis har nog rätt. Jag har också bara hört det som han beskriver. Men det e säkert så att uttrycken har olika bedydelser/definition i olika delar av världen. Så båda har väl rätt.
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Kan dessutom inte minnas att jag sett "wheelie" i nåt Tony Hawk, men det kanske finns i de nya iofs.
Pazo Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Jag vill också hålla med djoooouuusäääf och dinkis.... Mest iom att wheelie inom alla andra sporter är när man balanserar på mindre mängd hjul än orginalmängden.
Overkill Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Fast nej. Wheelie = manual. Jag litar mer på dig än på dig än på Monopol och den sjukt stora serien med spel tex. Fast i tony hawk är balansering på bakhjulen = manual. Vad heter det när man gör så som jag säger då att man åker iväg på bakhjulen? För det heter något 😆
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Fast i tony hawk är balansering på bakhjulen = manual. Vad heter det när man gör så som jag säger då att man åker iväg på bakhjulen? För det heter något 😆 Fail kanske?
Dingbats Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Jag såg en bild på fejjan! Hur ser fejjan ut nu för tiden då?
Overkill Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 fan vad slut jag är i benen efter att ha spelat fotboll och sen skejtat.
slejnard Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 Hur ser fejjan ut nu för tiden då? Fejjan verkar helknas.
slejnard Postat 26 maj 2010 Postat 26 maj 2010 xD-7. Ny toppensynth med anor från den gamla DX7an. Finns att läsa om här
Recommended Posts