Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Det var inte till en tidning, det ska tydligen vara en sån där grej med hål för huvena som man kan ställa sig bakom du vet. Det gick bra, jag var narkossköterska.

Hur länge ska du vara i vbg? Helgen bara har jag för mig jag hörde förresten.

Ja, imorgon är det bröllop och så åker jag upp på söndag igen. Då ska jag nog ta bilen med så jag kan få med mig grejer hem när jag ska till Vänersborg för sommarlov. Lär bli segt köra bil fett länge.

Postat

Funderar lite på att sluta med last.fm också när jag ändå är i farten. Och den där offentliga förteckningen över min skivsamling. Helst egentligen Facebook också men det går inte av sociala skäl.

Postat
Ja, imorgon är det bröllop och så åker jag upp på söndag igen. Då ska jag nog ta bilen med så jag kan få med mig grejer hem när jag ska till Vänersborg för sommarlov. Lär bli segt köra bil fett länge.

Vilka gifter sig sa du? Vad är det för bil? Det vore ju coolt om det var en raggarbil.

Postat
Funderar lite på att sluta med last.fm också när jag ändå är i farten. Och den där offentliga förteckningen över min skivsamling. Helst egentligen Facebook också men det går inte av sociala skäl.

Varför last fm? Jag älskar last fm. Hade gärna gift mig med last fm om det nu hade varit möjligt.

Postat
Varför last fm? Jag älskar last fm. Hade gärna gift mig med last fm om det nu hade varit möjligt.

Har typ aldrig fattat LastFM, känner verkligen inte en kotte som använder det.. 🙂 förrutom er då. xD

Postat (redigerat)

Häromdagen slogs jag av tanken att jag för första gången trivs med mitt liv.

Kommit ifrån allt det jobbiga hemma, till en ny stad jag gillar, problem börjar lösa sig, jag börjar hitta en självkänsla, pluggar till det jag vill bli,

studierna går kanon och jag tycker det e jättekul, även om det e tungt, och har lärt känna många sköna vänner som jag trivs att vara med. Äntligen ler livet mot mig, kan man säga.

Kände bara för att säga det. 🙂

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

När jag fyllde 20 så tog det faktiskt några veckor innan jag besökte bolaget. Festade/ölade inte så mycket då. Men nu e man stammis. 😑 Nämen, gott är det. 🙂 Speciellt i trevligt sällskap och god mat.

edit, och en stor kall i bastun!! Oslagbart. 😮

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Vill åxå säga nåt. Kanske konstigt men iaf så här var det:

Jag var på väg att skriva ett inlägg i tråden om 80-talsfestivalen. När jag tryckte på "skicka svar" så kappsejjsade forumet och låg nere flera dagar. Dagen efter läste jag att forat varit utsatt för en attack. Kan nån ha "kapat" mitt nick och skickat via mitt konto?

edit: forumet kapsejsade alltså i exakt samma ögonblick som jag skickade svar

Redigerat av slejnard
Postat
Häromdagen slogs jag av tanken att jag för första gången trivs med mitt liv.

Kommit ifrån allt det jobbiga hemma, till en ny stad jag gillar, problem börjar lösa sig, jag börjar hitta en självkänsla, pluggar till det jag vill bli,

studierna går kanon och jag tycker det e jättekul, även om det e tungt, och har lärt känna många sköna vänner som jag trivs att vara med. Äntligen ler livet mot mig, kan man säga.

Kände bara för att säga det. 🙂

Samma här typ 😑

Postat

Jag var på väg att skriva ett inlägg i tråden om 80-talsfestivalen. När jag tryckte på "skicka svar" så kappsejjsade forumet och låg nere flera dagar. Dagen efter läste jag att forat varit utsatt för en attack. Kan nån ha "kapat" mitt nick och skickat via mitt konto?

Attacken var nog större än så, så mitt svar är:

NEJ!!!!!!

Postat

Det är härligt när det lixzom går mot "ljusare tider" lixzom. När allt lixzom känns lättare...lixzom.

Men vaFAN ja skulle ju sova

gonatt

Postat

Har jag väldigt svårt att tro. Bara slump att det hände just då. Varför skulle någon "kapa" ett nick när denne kan skaffa ett eget? Går ju att fixa så man skaffar sig nya ip-nummer och inte kan spåras till den som gjort det.

Postat (redigerat)
Samma här typ 😑

Asså?, nice Killis! 😮

🙂

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
men vad hände då 🙂😮 ? känns som att en del inte gillar

Vadå "känns som att en del inte gillar" ? 😑 Menar du att det finns medlemmar som itne gillar forumet? Och det skulle vara någon av dem som gjort attacken?

Redigerat av Memphis
Postat
Har jag väldigt svårt att tro. Bara slump att det hände just då. Varför skulle någon "kapa" ett nick när denne kan skaffa ett eget? Går ju att fixa så man skaffar sig nya ip-nummer och inte kan spåras till den som gjort det.

Ok. Det var bara så jävla konstigt. Svaret hann inte ens gå iväg

Postat
Asså?, nice Killis! 😄

🥰

Ja men fan livet är najs. Älskar uppsala, älskar att det är så sjukt mycket studenter. Det är kul att gå ut och supa, det är kul att hänga med folk på programmet, det är kul att känna sig ascool när man står på listan och det är kul att bo med pazo. Trivs fett bra.

Postat
Ja men fan livet är najs. Älskar uppsala, älskar att det är så sjukt mycket studenter. Det är kul att gå ut och supa, det är kul att hänga med folk på programmet, det är kul att känna sig ascool när man står på listan och det är kul att bo med pazo. Trivs fett bra.

Phett najs! 🥰

Postat (redigerat)
Undrar bara om det är möjligt att nån snor ens dator? Och isf hoppas jag att det inte är av illvilja. 😄

Det går, men ska till en jävla kunskap och tur för att lyckas me det, är nog få som klarar det. Krävs att man skriver ett smart program (virus) och försöker få användaren att på något sätt skall ladda ner filen till sin dator, som sedan installerar sig och ger hackaren kontroll över datorn, tänk typ Salander i Millenium. Men jag tror som sagt att chansen att du blivit utsatt för detta är minimal, du kan sova lugnt. 🥰

Jag är dock nyfiken på vad det skulle kunna vara för anledning till attacken på de servar som IDG låg på. Säkert pengar.

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.