Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Pringles är ju gott, salt och vinäger är gott, P + S&V måste vara lika med MMMMMMMMMMM

DSC05049.JPG

Hon var lite söt.

Trodde först det var en kompis till mig, 😳 antar att det inte e det. sjuuukt lik iaf!

drloop (oregistrerad)
Postat

Grattis Pic!

Postat
För första gången i min bejewled blitz-spelhistoria så gick det inte att göra ett drag.

hu?

Postat

Killis, lyssnade på Janice Prix en del nu men var inte min kopp thé. Liksom tilltalar mig inte på något sätt, bara in i ena örat och ut i andra. typ. xD Den skulle dock passa i nån soft skejtfilm.

drloop (oregistrerad)
Postat
Jag e gött sugen på att skaffa longboard att glida runt med i götet i sommar! Kan ju få en för runt 1,5k liksom. Synd bara att man inte känner några som åker.

Junkyard har många fräsha. http://www.junkyard.se/Store.aspx?C=44&amp...ent=junk%20news

Hade det inte varit så att jag slog mig så hemskt sist jag åkte så hade jag varit på.

Men nu har jag tappat lusten.

Postat
Hade det inte varit så att jag slog mig så hemskt sist jag åkte så hade jag varit på.

Men nu har jag tappat lusten.

Asså okej, hade varit soft annars!

drloop (oregistrerad)
Postat

Men vi kan ju segla lite istället för bräda.... 😳

drloop (oregistrerad)
Postat
Har du båt? 😮

Mais oui!

Postat (redigerat)
Mais oui!

Cool! Det hade varit riktigt nice! 😮 Dricka bira i solnedgången längs kusten, sure!

Redigerat av Memphis
drloop (oregistrerad)
Postat

Jupp kusten är nice. Hann inte segla så mycket förra året. Hoppas på mer i år.

Postat

Ska bege mig här, gött att somna tidigt, och är i slutet av andra boken av Millenium nu, riktigt spännande! 😮

drloop (oregistrerad)
Postat

Skall knyta mig strax också.

Postat
Ett skitspel på fejjan som tar en minut och man brukar kunna trycka på "hint" för att få fram möjliga drag men det gakk ikke. En bugg säkert.

De fonkar nu 😮

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.