Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Men FFS!!!

Jag fick just reda på att Rasmus Kellerman (tiger lou) släpper soloskiva på onsdag! 🙁

Postat

Den enda låten han har på sin myspace är akustisk och avskalad. Precis som tiger lou var från början när jag gillade det som bäst 🙁

Postat (redigerat)
...man skulle ta och koka nyponsoppa

Äter du den varm??

🙂😮

Ja, uppenbarligen är det så.

Själv ska jag göra lax i curry med råris.

Redigerat av debatt
Postat
Äter du den varm??

🙂😮

Ja, uppenbarligen är det så.

Själv ska jag göra lax i curry med råris.

...med vanlijglass. Supergott! 😄

Postat
...med vanlijglass. Supergott! 😮

Ahaaaa...... 🙂

Undrar om jag ska våga ta lite halvkall flädersorbet sedan?!

Får väl lägga den i varm löksoppa...

Postat
Gör jag hela tiden

Jag gör det bara om jag vill markera att jag ger fulla fan i personen som bjöd in mig, annars trycker jag bara ignorera. Eller jag väljer väl kommer inte ibland också om det är uppenbart att jag inte kan komma, typ att det är i Malmö eller nåt.

Postat
Det är både drygt och lite imponerande våghalsigt att kryssa "kommer inte" på events på Facebook tycker jag.

Det händer att jag har gjort blyertsmarkeringar i någon Handbook, men inte mer än så.

Postat

Jag ska ta en hel låt på nytt som jag gjorde när jag var 11. Mest var det käftrörelser som skulle föreställa elgitarr plus bongos och akustisk gitarr. Texten var improviserad.

Nu ska den sättas med riktig elgitarr - blir kruxigt att hitta alla de tonerna, plus trumset, elbas och annat...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.