Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Varför ligger alla blomsteraffärer utanför centrala stan? Sådana som har gröna växter alltså och inte bara buketter och sånt.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
svensk_logo.jpg

Hej OK, trodde du hade svimmat.

Plantagen hette Weibulls förut, den berömda vetenskapssläkten.

Hade en lärare som hette Weibull faktiskt.

Han berättade om sin släkt och sa att de hade en som var det svarta fåret

i släkten, för han var bara fil kand...

Annars är det väl Blomsterlandet jag tänkte mig mest kanske.

Sisjön eller Backa är alternativ.

Båda ligger lite off s.a.s.

Postat

Coolt! 😉 Äre nå teater, revy,cabaré, show eller vad månne. Drickat lät ju gott åxå

Har vart med i husbandet för lokala revyn här några olika år. Kul sånt. Gäller att vara fett på med jinglar under nummerbytena. Åsså kan man ha goda drycker uppe på orkesterpodiet 😄

Postat (redigerat)

HÄÄJJ LÄNGSTA!! 😄

Har haft en trevlig kväll, pratade lite me damer. 😉 bl.a hon som jag träffat ett antal gånger i trappuppgången och så. 😄

Bira, grillat, sköna vänner, livemusik. Avslutade me att spela gitarr me en polare nu i några timmar. Riktigt nice kväll faktiskt. 🙂

Redigerat av Memphis
Postat
HÄÄJJ LÄNGSTA!! 😄

Har haft en trevlig kväll, pratade lite me damer. 😉 bl.a hon som jag träffat ett antal gånger i trappuppgången och så. 😄

Bira, grillat, sköna vänner, livemusik. Avslutade me att spela gitarr me en polare nu i några timmar. Riktigt nice kväll faktiskt. 🙂

haha var nån snubbe igår på davids fest som rantade om folk som spelar gitarr på fyllan xD

Postat (redigerat)
haha var nån snubbe igår på davids fest som rantade om folk som spelar gitarr på fyllan xD

va fan betyder "rantade"? 😉😄

Redigerat av Memphis
Postat
Gött memphis! Halva inne 😄

🙂

Mja, vet inte. Tiden får utvisa, annars bara trevligt att lära känna nytt folk liksom.

Väldigt rar och glad tjej dock. 😉

Postat
svengelska, han höll ett rant. alltså eeh en klagande monolog eller vad man ska säga.

okej. 😄

Jo, spelar nån dåligt på fyllan så kan det vara störande, speciellt om de sjunger falskt oxå. 😉 Men jag e alltid grym oavsätt så.. xD

Postat (redigerat)

Tänk om Pazo och Killis flytta-ihop-grej-efter-träffats-på-SF kommer smitta av sig? 😛😆

Typ att jag och Slejjis kommer flytta ihop! 😮

Eller jag och Saddam.. xD

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.