Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

drloop (oregistrerad)
Postat
Tror jag ska skriva ett blogginlägg med samlad information om allt vi hittills vet/tror oss veta om nya iPhone. Den har ju läckt två gånger nu. 😑 Plus alla spekulationer som finns.

Blev rädd att du skulle skriva en samlad information om oss som hänger i längstah....

Postat

Om ni kokar ägg i kastrull, lägger ni i äggen direkt i vattnet, efter ett tag, eller först när vattnet riktigt bubblar?

Postat (redigerat)
jag tar varmt vatten och lägger i direkt.

Inget av alternativen alltså.

Du tar varmt vatten från vattenkranen direkt och lägger i äggen.

Såg på Nätet att antingen brukar folk ta kallt vatten, koka upp det och lägga i äggen med sked försiktigt

eller så lägger de i äggen direkt i kallt vatten.

Det senare är ju bra eftersom man inte vill att äggen ska spricka.

Redigerat av debatt
Postat (redigerat)

Jag tar kallt vatten av vana (eftersom man iaf inte ska koka typ makaroner i varmt vatten från kranen etc) och lägger i äggen från början. Sköljer me kallt vatten för att det ska kunna gå och hålla i dom, resp äta dom. 😑

Redigerat av Memphis
Postat
Jag tar kallt vatten av vana (eftersom man iaf inte ska koka typ makaroner i varmt vatten från kranen etc) och lägger i äggen från början. Sköljer me kallt vatten för att det ska kunna gå och hålla i dom, resp äta dom. 🙂

Som mig med andra ord.

Du beräknar tiden från det att vattnet kokar då kanske?

Jag vill ha mina lite halvt löskokta.

Postat

Sov nyss en nån timma, sjukt gött. Hade på Kings of Convenience och så regnar det utanför, sjukt mysigt var det. 🙂

Postat

Jag tar från när det kokat, brukar köra fem-sex minuter så är dom inte jättehårda men inte mjuka heller. Kör man typ fyra blir dom lite mittemellan.

Postat
Som mig med andra ord.

Du beräknar tiden från det att vattnet kokar då kanske?

Jag vill ha mina lite halvt löskokta.

Ja, brukar typ sätta tiden då ja, fast jag gillar hårdkokta. Men om jag steker ägg vill ja ha dom lösstekta. 🙂

Postat

Nu ska vi se...nytt i nya iPhone 4, som kan heta iPhone 4G, iPhone HD, mm.

- Apple A4 microprocessor, samma som i iPaden.

- Kamera med högre upplösning

- Kamera på fronten, vilket förmodligen innebär möjlighet till videosamtal. (Och att ta fjortisfoton enklare. 🙂 )

- Bättre display

- Separata volymknappar.

Nytt i iPhone OS4, som med all säkerhet kommer följa med nya iPhonen.

- Spela in HD-video.

- Support för fildelning. (Vet inte riktigt vad detta innebär?)

- En widget för att kontrollera den inbyggda iPoden oberoende av var i OS:et du befinner dig.

- Sist, men inte minst, MULTITASKING! Och ett riktigt smart gränssnitt för att styra det.

ME WANTS!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.