Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
Skickade jobbansökan till Macworld nu. Dom ville ha något översatt från tyska till svenska. Vore kul!

Tänk, ni kunde köra med egna hamburgare.

Postat (redigerat)

Se film nu minsann, e phett trött, lång skoldag och sprungit i Slottskogen. Sjukt fint där.

Ska operera min tå igen imorn 8:50, kul! 😊

Herrå!! 😛

Redigerat av Memphis
Postat
...har lagt ett skitsnyggt gitarrsolo på en låt 🙂

Låt höra!? 😮

Ang klotter å graffitti: Fint.

Har man nåt hum om färger så går det att få till. Har målat grejer där folk måste känna med handen för att förvissa sig om att det inte är en illusion. Så deså. 😛 Är en riktig råsopa på att teckna dock..

LÅTJÄVEL UPPENBARA DIG! 😊😄

Postat
Låt höra!? 😮

Ang klotter å graffitti: Fint.

Har man nåt hum om färger så går det att få till. Har målat grejer där folk måste känna med handen för att förvissa sig om att det inte är en illusion. Så deså. 😑 Är en riktig råsopa på att teckna dock..

LÅTJÄVEL UPPENBARA DIG! 😉😄

Ska fixa en snutt vågar inte lägga upp hela låten för de e inte min låt 🙂

Postat

Det är en från min gymnasieskola i klassen under mig som ska till USA som au-pair och jag blir så stört avundsjuk varje gång hon statusuppdaterar om det. 😉

Postat

Konstigt om inte mördaren i norska deckaren i andra avsnittet fattar att det måste vara grannen i huset mittemot som filmat mordet som skedde i badrummet. Vem skulle annars ha kunnat filma i den vinkeln? Och nu utpressas mördaren med en dvd i hans brevlåda. Ingen människa kan sväva 5-6 meter upp i luften och filma och där finns inga andra hus från den vinkeln.

Postat
ahh...okej. Missförstånd där 😉 Menade att låten jag nynnar på ska uppenbara sig som klar 😑

Jag förstod det 😮

Vet hur det är 🙂

Postat
ÖÖH är ju fan zooey deschanels syster som har huvudrollen i Bones!

Fast hon är ju inte AAAAAAALLLLLLLLLLLSSSSSSSSSS lika snygg.

Postat
Fast hon är ju inte AAAAAAALLLLLLLLLLLSSSSSSSSSS lika snygg.

Nej jag vet. Hon är lite benig. Men hade ingen aning om att dom var systrar, har tänkt ibland att hon i bones är lik nån men aldrig orkat bry mig mer än så.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.