Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat
tumblr_l263o0WX4z1qa4ygxo1_500.jpg

Fast bara för att alla idioter provar så är ju inte alla som provar idioter.

Dessutom lyckades jag inte pga visdomstand.

Postat

Denny Crane: Alan, Bev is the woman I've always dreamed of. An angel in the bedroom and a whore in the kitchen.

Alan Shore: I think it's the other way around.

Denny Crane: Not last night.

Postat (redigerat)

Idén om att man ska välja en stationär dator framför en portabel just för att man kan byta ut delar lättare i en stationär i samband med hårdvaruuppgraderingar tycker jag har spelat ut sin rätt för längsedan. Utvecklingen går i sådan fart att man inte kan uppgradera en stationär beträffande hårdvara och mjukvara utan att det blir dyrare än att köpa ny. Man kan lika gärna byta laptop 3 gånger per decennium.

Idéer?

Redigerat av debatt
Postat

Tänker så eftersom skärmar, hårddiskar etc brukar gå sönder efter 2-4 år. Lika bra att handla helt ny maskin varje gång kanske? Det blir väl billigare?

Postat

Vill att det ska komma en helt ny dator med ett helt nytt operativsystem som är superenkelt att använda. Inte nåt missfoster till os som vuxit ut som en ful vårta på nåt gammalt lik. Den bästa datorn jag har haft var min atari, och där var os inbyggt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.