Dingbats Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Fast bara för att alla idioter provar så är ju inte alla som provar idioter. Dessutom lyckades jag inte pga visdomstand.
debatt Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Nu börjar det gå över tack tablett tablett, liten duk, ofta lagd under enstaka ljusstakar
Micke H Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Denny Crane: Alan, Bev is the woman I've always dreamed of. An angel in the bedroom and a whore in the kitchen. Alan Shore: I think it's the other way around. Denny Crane: Not last night.
Dingbats Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Uuuuuuppgradera. Tack för påminnelsen. Kom ju ny version av Ubuntu för ett par veckor sen.
Micke H Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Tack för påminnelsen. Kom ju ny version av Ubuntu för ett par veckor sen. Varsågod.
debatt Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 (redigerat) Idén om att man ska välja en stationär dator framför en portabel just för att man kan byta ut delar lättare i en stationär i samband med hårdvaruuppgraderingar tycker jag har spelat ut sin rätt för längsedan. Utvecklingen går i sådan fart att man inte kan uppgradera en stationär beträffande hårdvara och mjukvara utan att det blir dyrare än att köpa ny. Man kan lika gärna byta laptop 3 gånger per decennium. Idéer? Redigerat 11 maj 2010 av debatt
debatt Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Tänker så eftersom skärmar, hårddiskar etc brukar gå sönder efter 2-4 år. Lika bra att handla helt ny maskin varje gång kanske? Det blir väl billigare?
Micke H Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 "There is no way that you can fuck her like I can, you're simply not that kind of man..."
SadamJR Postat 11 maj 2010 Postat 11 maj 2010 Vill att det ska komma en helt ny dator med ett helt nytt operativsystem som är superenkelt att använda. Inte nåt missfoster till os som vuxit ut som en ful vårta på nåt gammalt lik. Den bästa datorn jag har haft var min atari, och där var os inbyggt.
Recommended Posts