Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Lyssnar på Anna von Hausswolff. Förstod att det skulle vara ganska intetsägande, men hon är ju snygg så.

1016323_520_371.jpg

Eller nä vetefan det heller.

Postat
Igår råkade jag träffa på hon söta tjejen som bor våningen under mig igen. Hon gick och plockade blommor utanför och så pratade vi en stund. Och nu nyss träffade jag på henne i trappgången igen när hon kom sjungandes jättefint.

Jättehärlig tjej.. 🥰🤪

Det är hon som kommer in sent ibland här i längsta väl? Har sett henne ett par gånger. Kör med nån förkortning som nick, bara små bokstäver, börjar på a. Ser inte ut som ett namn.

Postat (redigerat)
Det är hon som kommer in sent ibland här i längsta väl? Har sett henne ett par gånger. Kör med nån förkortning som nick, bara små bokstäver, börjar på a. Ser inte ut som ett namn.

du menar medlemmen "aka"? Nej, det står för Åke, och det heter hon inte. 🤪

Redigerat av Memphis
Postat

Om några sekunder börjar en film på 2 timmar som baseras på en novell av Arthur C Clarke. Den heter "2010: Året då vi får kontakt." Ska nog kolla den.

I veckan får jag brev från sjukhuset.

Postat

Jag tycker inte om Miss Marple eller Poirot som deckare, Morden i Midsomer har karaktär av långsökthet och att snörpas ihop i handlingen i slutet lite hastigt. CSI är astråkiga.

Postat
Nej, "dessutom" är ju ett substantiv i den meningen. Ett "dessutom".

Fast nu skrev du inte "dessutom"...

Postat
paper-clip.jpg

Denna meningen tycks chokladkex sakna ett substantiv.

så, nu la jag till ett substantiv. Alla nöjda och glada.

Postat
Nej.

Hur vet du det? du var inte där. förresten, du behöver inte kalla mig pappa om du inte vill.

Postat

Anna Michaela Ebba Electra von Hausswolff

Personnummer: 19860906-XXXX

Adress: Doktor Saléns gata 9

413 22 Göteborg

Postat
Hur vet du det? du var inte där. förresten, du behöver inte kalla mig pappa om du inte vill.

Skit samma. Han skrev ju "loppet" vilket är ett uppenbart substantiv HA

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.