Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Dell är bra skit. Är sjukt nöjd med min dell-laptop som var det billigaste man kunde plocka ihop för 2 år sedan. Acer och HP har jag mest kass erfarenhet av, syrrans fujitsu gillar jag inte alls. Möjligen skulle jag kunna kolla lite vad asus har för laptops, men jag vet inte hurdant deras rykte ser ut på laptopsidan.

Postat
funderar på att skippa det där med mac och köra på dell igen... En studio 15. Provade att sätta ihop en motsvarande macbook pro (samma processor, samma HD-storlek/snabbet, lika minne, lika garanti, lika skärmspecar) och då kostade Dellen 11000 och macbooken 23000! Det enda skillnaden är grafikkort och att macbooken har upplyst tangentbord.

Det var en dyr Macbook 🙁

Postat
Det var en dyr Macbook 🙁

ja, jag var ju tvungen att välja till extra bra skärm, större hårddisk och 3 års garanti och sånt för att det skulle bli jämförbart. och då valde jag inte ens den jag egentligen vill ha om jag ska ha mac, då hade det blivit uppåt 30000.

Postat
ja, jag var ju tvungen att välja till extra bra skärm, större hårddisk och 3 års garanti och sånt för att det skulle bli jämförbart. och då valde jag inte ens den jag egentligen vill ha om jag ska ha mac, då hade det blivit uppåt 30000.

Fast 30000 låter ju klart överkomligt i jämförelse med 23000! 🙁

Postat
Fast 30000 låter ju klart överkomligt i jämförelse med 23000! 🙁

men då jämförde jag ju äpplen och äpplen... päronet var mycket billigare 🙂

Postat
men då jämförde jag ju äpplen och äpplen... päronet var mycket billigare 🙁

Nu förstår jag inte vad du syftar på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat
Här ären. Uppade processorn lite, så då ökade priset med 400:-, men fortfarande brabra pris om man kollar vad som ingår tycker jag.
Postat
Här ären. Uppade processorn lite, så då ökade priset med 400:-, men fortfarande brabra pris om man kollar vad som ingår tycker jag.

Vad har du för leveransadress då så kan jag betala?

drloop (oregistrerad)
Postat

Lite salami och ett glas Coca Cola kanske...

Får ju ladda inför Norge-Sverige hockeymatchen. Den kan ju bli hur spännande som helst med tanke på Tysklands och Danmarks insatser...

Postat (redigerat)
Morn! Fina inlägg memfizione!

Tack. 😄

Ja, jag spammade rätt bra igår kväll. 😆

Redigerat av Memphis
Postat

Memfizione låter som en pizza. 😆 En asgod sådan! Typ med vårrullar, toast och budweiser på... xD

Postat (redigerat)

Fan va grymt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😮 :o 😮 :o 😮

och sjukt vackert.. 😆😄

Redigerat av Memphis
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.