SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hur är det egentligen att vara bakis? Som att svara på dina inlägg.
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hur är det egentligen att vara bakis? Sprängande huvudvärk. Ljudkänslig.
slejnard Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Hur är det egentligen att vara bakis? Samma som att vara på fyllan och glad i hågen men tvärtom. Det finns några: 1. Huvudvärk och illamående 2. Ångest och vemod 3. Kåt 4. Bakfyllan blir värre med åren så passa på att vara full när du är ung
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Och candide visslade och svor. Voltaire va? [wikipediakoll...] Japp! Fan vad grym jag är!
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Samma som att vara på fyllan och glad i hågen men tvärtom. Det finns några:1. Huvudvärk och illamående 2. Ångest och vemod 3. Kåt 4. Bakfyllan blir värre med åren så passa på att vara full när du är ung Ja, jag borde nog supa till lite.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Voltaire va? [wikipediakoll...] Japp! Fan vad grym jag är! En bok man bör läsa. Inte bara det, skitkul dessutom.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 En bok man bör läsa. Inte bara det, skitkul dessutom. Jag nöjer mig med att veta vem som skrev det, det är skills nog. Jag har läst Den unge Werthers lidanden.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Och knulla. Ja, ska se om hon optikern är på. Vad borde du göra?
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag nöjer mig med att veta vem som skrev det, det är skills nog. Jag har läst Den unge Werthers lidanden. Den boken är riskabel. Massor av ungdomar tog livet av sig. Boken höll på att bli förbjuden. Candide är bättre.
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Ja, ska se om hon optikern är på. Vad borde du göra? Wot?
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Undrar hur många personligheter Analogfreak har på Forumet.
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag blir aldrig bakis, oavsätt hur mycket jag super. 😄 Asgött! 🙂
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Den boken är riskabel. Massor av ungdomar tog livet av sig. Boken höll på att bli förbjuden. Candide är bättre. Ja, fast jag överlevde. Jag har också läst manus till Tartuffe. Wot? Vad borde du göra?
SadamJR Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag blir aldrig bakis, oavsätt hur mycket jag super. 😄 Asgött! 🙂 Du super inte. Du dricker bud.
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Undrar hur många personligheter Analogfreak har på Forumet. Ännu intressantare är hur många personligheter han har i verkliga livet.
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Du super inte. Du dricker bud. Määh! 😄🙂 Du ska allt se att jag dricker annat oxå. xD
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag blir aldrig bakis, oavsätt hur mycket jag super. 😄 Asgött! 🙂 Fan vad soft. Det är som med mig och kroppsvikt, jag blir aldrig tjockare hur mycket skit jag än äter.
slejnard Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Ptjaa men ni är unga än. Det fanns en tid när jag aldrig blev bakis eller att chipsen la sig runt magen.
debatt Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Jag blir aldrig bakis, oavsätt hur mycket jag super. 😄 Asgött! 🙂 Därmed Gamlestaden, har du förklarat att du är den som är mest i farozonen för att bli alkoholist. Inte att du är det eller blir det, men risken att bli det är större då.
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Fan vad soft. Det är som med mig och kroppsvikt, jag blir aldrig tjockare hur mycket skit jag än äter. Sooft! 🙂 Så var det för mig, fram till jag var typ 20, sedan började det lägga på sig istället. 😄 Då fick man börja träna minsann. xD
Dingbats Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 (redigerat) Sooft! 🙂 Så var det för mig, fram till jag var typ 20, sedan började det lägga på sig istället. 😄 Då fick man börja träna minsann. xD Men sluta skrämmas. EDIT: Fyllde inte du nyss 21? Redigerat 6 maj 2010 av Dingbats
Memphis Postat 6 maj 2010 Postat 6 maj 2010 Därmed Gamlestaden, har du förklarat att du är den som är mest i farozonen för att bli alkoholist.Inte att du är det eller blir det, men risken att bli det är större då. Vaddå, större risk att bli alkolist om man bor runt Gamlestaden? 😄 Ofta! 😄 Det e nog större om man bor runt avenyn ska du se. 🙂
Recommended Posts