Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

drloop (oregistrerad)
Postat
😠
drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Segling och Thinkingmachine is teh shit....

Kul att killen som filmar gillar oss!

EDIT: det är en Thinkingmachine låt som spelas i videon.

Redigerat av drloop
Postat
Segling och Thinkingmachine is teh shit....

Kul att killen som filmar gillar oss!

EDIT: det är en Thinkingmachine låt som spelas i videon.

Nice!! 😠

Postat (redigerat)

Jag ska få tebaks 8 fucking lakan enligt deklarationen! Woho!!!!!!! 😠

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)

Tackar! 😠 Jo, det blir nog en sån ja.

Förra året blev jag skyldig 3 tusen vilket var sjukt drygt så kändes rätt gött nu.

Redigerat av Memphis
Postat
Facebook verkar mest handla om mobbing och rasism. Funderar på att starta nån slags tråd.

ja om man baserar sin åsikt på vad som rapporteras i media. men då skulle man också tycka att alla muslimer var terrorister, och inte tycker du väl det?

Postat
ja om man baserar sin åsikt på vad som rapporteras i media. men då skulle man också tycka att alla muslimer var terrorister, och inte tycker du väl det?

Nog förefaller det som om mobbare och rasister har fått en arena här, dessutom utan att någonsin behöva stå till svars för sina förlöpningar. Får väl erkänna att jag tar del av vad som rapporteras i media, men det behöver ju inte betyda att jag sväljer allt med hull och hår.

Postat
Nog förefaller det som om mobbare och rasister har fått en arena här, dessutom utan att någonsin behöva stå till svars för sina förlöpningar. Får väl erkänna att jag tar del av vad som rapporteras i media, men det behöver ju inte betyda att jag sväljer allt med hull och hår.

det där är ett problem som var på tapeten för 10 år sedan när jag jobbade på lunarstorm. Det lugnade ner sig när folk fattade att det var ett lika stort problem utanför nätet, men att det inte var lika lätt att spåra/bevisa/upptäcka på exempelvis en skolgård.

Postat
det där är ett problem som var på tapeten för 10 år sedan när jag jobbade på lunarstorm. Det lugnade ner sig när folk fattade att det var ett lika stort problem utanför nätet, men att det inte var lika lätt att spåra/bevisa/upptäcka på exempelvis en skolgård.

När det gäller facebook har frågan kommit upp den senaste veckan. Dels när det gäller flickan som blev våldtagen och sedan förtalad i diverse facebookgrupper, dels när det gäller mordet i landskrona där div rasister lägger ut namn och personnummer på en person som är misstänkt för ett brott. Dock ej åtalad eller dömd. Skulle detta va ok? När det gäller vad som händer på skolgårdar; där finns rastvakter som avskräcker från mobbing.

Postat
När det gäller facebook har frågan kommit upp den senaste veckan. Dels när det gäller flickan som blev våldtagen och sedan förtalad i diverse facebookgrupper, dels när det gäller mordet i landskrona där div rasister lägger ut namn och personnummer på en person som är misstänkt för ett brott. Dock ej åtalad eller dömd. Skulle detta va ok? När det gäller vad som händer på skolgårdar; där finns rastvakter som avskräcker från mobbing.

Nej, det har inte kommit upp senaste veckan, det där händer hela tiden. Personuppgifter på brottsmisstänkta läggs upp dagligen på exempel flashback. Om någon bryter mot lagen, kan man göra en polisanmälan. Problemet verkar vara att folk blundar och tror att det ska lösa sig självt.

Postat
Så kan du oxå sitta och lida framför 2,5 men och ballar av stål.

Gillar inte riktigt humorn i 2,5 men. och Ballar av stål e sådär. Skall ha TVn för att se film mest.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.