Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Att instalera om drivrutin? nä, gick snabbt för Grahn att dricka sin kaffe. 😠
drloop (oregistrerad) Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 (redigerat) Segling och Thinkingmachine is teh shit.... Kul att killen som filmar gillar oss! EDIT: det är en Thinkingmachine låt som spelas i videon. Redigerat 4 april 2010 av drloop
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Segling och Thinkingmachine is teh shit.... Kul att killen som filmar gillar oss! EDIT: det är en Thinkingmachine låt som spelas i videon. Nice!! 😠
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 (redigerat) Jag ska få tebaks 8 fucking lakan enligt deklarationen! Woho!!!!!!! 😠 Redigerat 4 april 2010 av Memphis
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 (redigerat) Tackar! 😠 Jo, det blir nog en sån ja. Förra året blev jag skyldig 3 tusen vilket var sjukt drygt så kändes rätt gött nu. Redigerat 4 april 2010 av Memphis
SadamJR Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Så kan du oxå sitta och lida framför 2,5 men och ballar av stål.
SadamJR Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Facebook verkar mest handla om mobbing och rasism. Funderar på att starta nån slags tråd.
Fidden Postat 4 april 2010 Trådstartare Postat 4 april 2010 Facebook verkar mest handla om mobbing och rasism. Funderar på att starta nån slags tråd. ja om man baserar sin åsikt på vad som rapporteras i media. men då skulle man också tycka att alla muslimer var terrorister, och inte tycker du väl det?
SadamJR Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 ja om man baserar sin åsikt på vad som rapporteras i media. men då skulle man också tycka att alla muslimer var terrorister, och inte tycker du väl det? Nog förefaller det som om mobbare och rasister har fått en arena här, dessutom utan att någonsin behöva stå till svars för sina förlöpningar. Får väl erkänna att jag tar del av vad som rapporteras i media, men det behöver ju inte betyda att jag sväljer allt med hull och hår.
Fidden Postat 4 april 2010 Trådstartare Postat 4 april 2010 Nog förefaller det som om mobbare och rasister har fått en arena här, dessutom utan att någonsin behöva stå till svars för sina förlöpningar. Får väl erkänna att jag tar del av vad som rapporteras i media, men det behöver ju inte betyda att jag sväljer allt med hull och hår. det där är ett problem som var på tapeten för 10 år sedan när jag jobbade på lunarstorm. Det lugnade ner sig när folk fattade att det var ett lika stort problem utanför nätet, men att det inte var lika lätt att spåra/bevisa/upptäcka på exempelvis en skolgård.
SadamJR Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 det där är ett problem som var på tapeten för 10 år sedan när jag jobbade på lunarstorm. Det lugnade ner sig när folk fattade att det var ett lika stort problem utanför nätet, men att det inte var lika lätt att spåra/bevisa/upptäcka på exempelvis en skolgård. När det gäller facebook har frågan kommit upp den senaste veckan. Dels när det gäller flickan som blev våldtagen och sedan förtalad i diverse facebookgrupper, dels när det gäller mordet i landskrona där div rasister lägger ut namn och personnummer på en person som är misstänkt för ett brott. Dock ej åtalad eller dömd. Skulle detta va ok? När det gäller vad som händer på skolgårdar; där finns rastvakter som avskräcker från mobbing.
Fidden Postat 4 april 2010 Trådstartare Postat 4 april 2010 När det gäller facebook har frågan kommit upp den senaste veckan. Dels när det gäller flickan som blev våldtagen och sedan förtalad i diverse facebookgrupper, dels när det gäller mordet i landskrona där div rasister lägger ut namn och personnummer på en person som är misstänkt för ett brott. Dock ej åtalad eller dömd. Skulle detta va ok? När det gäller vad som händer på skolgårdar; där finns rastvakter som avskräcker från mobbing. Nej, det har inte kommit upp senaste veckan, det där händer hela tiden. Personuppgifter på brottsmisstänkta läggs upp dagligen på exempel flashback. Om någon bryter mot lagen, kan man göra en polisanmälan. Problemet verkar vara att folk blundar och tror att det ska lösa sig självt.
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Så kan du oxå sitta och lida framför 2,5 men och ballar av stål. Gillar inte riktigt humorn i 2,5 men. och Ballar av stål e sådär. Skall ha TVn för att se film mest.
slejnard Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 Sitter och spelar bONGOLITTO med päronen xD har åxå spelat..vann inge 🙂
Memphis Postat 4 april 2010 Postat 4 april 2010 (redigerat) Håller på me min jazzcover på låten 17år, blir riktigt svängigt ändå. 😄 https://dl-web.dropbox.com/get/skjuttonar%2....mp3?w=8e666201 edit, va konstigt, vissa toner klipps av. 🙂 Redigerat 4 april 2010 av Memphis
Recommended Posts