Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag kan nog faktiskt konstigt nog ändå relatera till relationssorgliga låtar. Eller inte sorgliga specifikt, men sentimentala och sådär.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Eller deppa kan jag väl iofs inte till nånting. Men jag kan bli tårögd av låtar som jag kopplar ihop med nånting nostalgiskt. Typ att jag lyssnade på den en gång för två år sen.
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Bandnamn som börjar med engelskans "And" är lame. Vad gillar du bandnamn som börjar med the?
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Vad gillar du bandnamn som börjar med the? Det är ok, ingen favorit men funkar. Fast helst då The X Y och inte The X. Alltså två ord plus the.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag kan nog faktiskt konstigt nog ändå relatera till relationssorgliga låtar. Eller inte sorgliga specifikt, men sentimentala och sådär. Ja men inte för att det är så synd om mig som blivit dumpad i så fall utan då är det mer fan vad fin musik det är här. Inte relatera till texten alltså.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Det är ok, ingen favorit men funkar. Fast helst då The X Y och inte The X. Alltså två ord plus the. Fast The adjektiv substantiv är ju dötrist. Knark, panik och dödsångest.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Ja men inte för att det är så synd om mig som blivit dumpad i så fall utan då är det mer fan vad fin musik det är här. Inte relatera till texten alltså. Nä. Fast med låtar som inte är ååå depp depp depp så kan jag ändå relatera till kärlekstexter. Jag kan ju bara inbilla mig hur det måste vara, men det är ju en relation det med.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Fast The adjektiv substantiv är ju dötrist. Knark, panik och dödsångest. Mja, fast jag tycker namn med två ord är snyggast generellt sett och inte bandnamn som bara är ett ord, och samma gäller nog även om man har the.
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag blir nog aldrig deppig av musik. Däremot kan man bli berörd och även av film. Men klinisk depression är ett för starkt begrepp.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Nä. Fast med låtar som inte är ååå depp depp depp så kan jag ändå relatera till kärlekstexter. Jag kan ju bara inbilla mig hur det måste vara, men det är ju en relation det med. Jo, fast jag känner att ja den delen av livet finns där men jag har inget sug överhuvudtaget efter att utforska det och jag bryr mig inte, så såna texter fastnar inte direkt för mig. Fint skrivet, poetiskt, etc, men berör mig inte. Typ. Nu låter jag som en kall jävel men men.
Overkill Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag har tre ord 🙁 Don Rubiks, Memory Implants, Un Elephant. 🙂 Men DKM är ett jävligt grymt namn.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag får hallucinationer, panikångest och vanföreställningar av den mesta musik. Följt av posttraumatisk stress.
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jo, fast jag känner att ja den delen av livet finns där men jag har inget sug överhuvudtaget efter att utforska det och jag bryr mig inte, så såna texter fastnar inte direkt för mig. Fint skrivet, poetiskt, etc, men berör mig inte. Typ. Nu låter jag som en kall jävel men men. Jo men jag förstår. Det är samma som för mig och festande typ.
Neosus Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag gör rörelser med överläppen när jag lyssnar på rock. 🙂
Neosus Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag får ryckningar i vänstra örsnibb när jag lyssnar på jazz 🙂
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag får hallucinationer, panikångest och vanföreställningar av den mesta musik. Följt av posttraumatisk stress. hallucinationer låter jobbigt
Pazo Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag har ont i knät. 🙂 Råkade gå in i ett staket förut. Å de var helt epic! HAHAHAHA 🙁
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Klardrömmar (lucid dreams för er anglosaxofiler) känns som fegisversionen av dödsknark. Kanske värt att öva upp.
Memphis Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 (redigerat) Iof nog bästa covern hittills. Dock inte alls bra 😛 🙁 Okej. 😛 edit. Gör bättre själv då! 🙂 Redigerat 3 maj 2010 av Memphis
Memphis Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag gör rörelser med överläppen när jag lyssnar på rock. Jag spelar melodin över tänderna ofta när jag lyssnar på musik. 🙂 Liksom trycker ihop tänderna var för sig som om de var tangenter på ett piano. Kan inte hjälpa det typ. xD
Memphis Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Jag har fan svårt att deppa till musik som handlar om relationer och kärlek ändå. Kan inte direkt relatera. Den här depplåten e skön fast jobbig, för den e liksom väldigt glad fast depptext. xD 🙂 http://open.spotify.com/track/4ScBLwpGoOOmrihVsmpMzf
Recommended Posts