Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag kan nog faktiskt konstigt nog ändå relatera till relationssorgliga låtar. Eller inte sorgliga specifikt, men sentimentala och sådär.

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Eller deppa kan jag väl iofs inte till nånting. Men jag kan bli tårögd av låtar som jag kopplar ihop med nånting nostalgiskt. Typ att jag lyssnade på den en gång för två år sen.

Postat
Vad gillar du bandnamn som börjar med the?

Det är ok, ingen favorit men funkar. Fast helst då The X Y och inte The X. Alltså två ord plus the.

Postat
Jag kan nog faktiskt konstigt nog ändå relatera till relationssorgliga låtar. Eller inte sorgliga specifikt, men sentimentala och sådär.

Ja men inte för att det är så synd om mig som blivit dumpad i så fall utan då är det mer fan vad fin musik det är här. Inte relatera till texten alltså.

Postat
Det är ok, ingen favorit men funkar. Fast helst då The X Y och inte The X. Alltså två ord plus the.

Fast The adjektiv substantiv är ju dötrist.

Knark, panik och dödsångest.

Postat
Ja men inte för att det är så synd om mig som blivit dumpad i så fall utan då är det mer fan vad fin musik det är här. Inte relatera till texten alltså.

Nä. Fast med låtar som inte är ååå depp depp depp så kan jag ändå relatera till kärlekstexter. Jag kan ju bara inbilla mig hur det måste vara, men det är ju en relation det med.

Postat
Fast The adjektiv substantiv är ju dötrist.

Knark, panik och dödsångest.

Mja, fast jag tycker namn med två ord är snyggast generellt sett och inte bandnamn som bara är ett ord, och samma gäller nog även om man har the.

Postat

Jag blir nog aldrig deppig av musik.

Däremot kan man bli berörd och även av film.

Men klinisk depression är ett för starkt begrepp.

Postat
Nä. Fast med låtar som inte är ååå depp depp depp så kan jag ändå relatera till kärlekstexter. Jag kan ju bara inbilla mig hur det måste vara, men det är ju en relation det med.

Jo, fast jag känner att ja den delen av livet finns där men jag har inget sug överhuvudtaget efter att utforska det och jag bryr mig inte, så såna texter fastnar inte direkt för mig. Fint skrivet, poetiskt, etc, men berör mig inte. Typ. Nu låter jag som en kall jävel men men.

Postat

Jag får hallucinationer, panikångest och vanföreställningar av den mesta musik. Följt av posttraumatisk stress.

Postat
Jo, fast jag känner att ja den delen av livet finns där men jag har inget sug överhuvudtaget efter att utforska det och jag bryr mig inte, så såna texter fastnar inte direkt för mig. Fint skrivet, poetiskt, etc, men berör mig inte. Typ. Nu låter jag som en kall jävel men men.

Jo men jag förstår. Det är samma som för mig och festande typ.

Postat
Jag får hallucinationer, panikångest och vanföreställningar av den mesta musik. Följt av posttraumatisk stress.

hallucinationer låter jobbigt

Postat

Klardrömmar (lucid dreams för er anglosaxofiler) känns som fegisversionen av dödsknark. Kanske värt att öva upp.

Postat (redigerat)
Iof nog bästa covern hittills. Dock inte alls bra 😛

🙁 Okej. 😛

edit. Gör bättre själv då! 🙂

Redigerat av Memphis
Postat
Jag gör rörelser med överläppen när jag lyssnar på rock.

Jag spelar melodin över tänderna ofta när jag lyssnar på musik. 🙂 Liksom trycker ihop tänderna var för sig som om de var tangenter på ett piano. Kan inte hjälpa det typ. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.