SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Vad är det som är så jobbigt? Själv har jag inga problem.
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Nu ska jag tvätta, sen ska jag gå och klippa mej, sen ska jag till vårdcentralen. Jobbigt som fan, men det är klart jag orkar.
Micke H Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Var hos läkaren imorse förresten och fick tid bokad för min halsmandel-operation. Tre månader... 😛 Känner mig inte direkt högprioriterad. 😉
Neosus Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Och jag har inte ens fått remiss till röntgen och det har gått snart en månad... 😛
Neosus Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Tycker det är dax att börja kriga. Inbördeskrig i sverige vore väl nått? 😛
Micke H Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Vi smittar dom med våra sjukdomar! Biologisk krigsföring! 😠
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Morrn. Har inte sett filmen, men vad är det för fel på det budskapet? Inget alls. Men var det bara det som var filmens budskap är frågan.
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Neosus, vad är det för röntgen om man får fråga? Hur kan du ha sådan väntetid?
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Igår sen eftermiddag hade jag 26-27 grader inomhus i sovrummet, trots att det bara varit 11 grader utomhus och att jag hade stängt av elementen. Är inte det konstigt?? Svetten flöt.
Neosus Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Neosus, vad är det för röntgen om man får fråga?Hur kan du ha sådan väntetid? Njursten 😠
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Njursten 😠 Men det kan väl göra ont? Är det en datortomografi eller en MR? Här där jag bor finns det en del privata alternativ nu dit man kan söka direkt och i vissa fall utan remiss. Med remiss dock ofta billigare. Man får betala lite mer, men en del kör ändå med det där högkostnadskortet, så kommer man upp i 900 kr under perioden så kostar det inget sedan.
debatt Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 (redigerat) Igår sen eftermiddag hade jag 26.5 grader inomhus i sovrummet, trots att det bara varit 11 grader utomhus under dagen som mest och att jag hade stängt av elementen.Är inte det konstigt?? Svetten flöt. Kan det vara så att jag alstrar en del energi och värme vid kroppsarbete som höjer inomhustemperaturen från 22 till 26.5? Satte nämligen igång att röja ut hela sovrummet, dammsuga detsamma, även bakom den tunga sänggaveln och plocka undan. La ett par täcken på en springa jag har i golvet också. Där är det oftast 11 grader bara. Kommentar: om man gör en editering/ändring/korrigering/modifiering, varför ska man tala om vad den gällde? I detta fall var det ett stavfel, men än sen då? Redigerat 3 maj 2010 av debatt
Dingbats Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Baksidan på senaste numret av Galago är en bild på en stor snopp med Reinfeldts huvud som ollon, och så står det FUCK OFF KUKJÄVEL. Det är väl tydligt och bra. Det borde ju Jan Björklund gilla.
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Nu har jag gjort allt det där jag sa att jag skulle göra och är inte ett dugg trött till skillnad från overkill. Glad att jag inte har njursten dock.
SadamJR Postat 3 maj 2010 Postat 3 maj 2010 Kan det vara så att jag alstrar en del energi och värme vid kroppsarbete som höjer inomhustemperaturen från 22 till 26.5?Satte nämligen igång att röja ut hela sovrummet, dammsuga detsamma, även bakom den tunga sänggaveln och plocka undan. La ett par täcken på en springa jag har i golvet också. Där är det oftast 11 grader bara. Kommentar: om man gör en editering/ändring/korrigering/modifiering, varför ska man tala om vad den gällde? I detta fall var det ett stavfel, men än sen då? Misstänker att du har jobbat för hårt.
Recommended Posts