Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Nu ska jag tvätta, sen ska jag gå och klippa mej, sen ska jag till vårdcentralen. Jobbigt som fan, men det är klart jag orkar.

Postat

Var hos läkaren imorse förresten och fick tid bokad för min halsmandel-operation. Tre månader... 😛 Känner mig inte direkt högprioriterad. 😉

Postat
Morrn. Har inte sett filmen, men vad är det för fel på det budskapet?

Inget alls.

Men var det bara det som var filmens budskap är frågan.

Postat

Igår sen eftermiddag hade jag 26-27 grader inomhus i sovrummet, trots att det bara varit 11 grader utomhus och att jag hade stängt av elementen.

Är inte det konstigt??

Svetten flöt.

Postat
Njursten 😠

Men det kan väl göra ont?

Är det en datortomografi eller en MR?

Här där jag bor finns det en del privata alternativ nu dit man kan söka direkt och i vissa fall utan remiss. Med remiss dock ofta billigare.

Man får betala lite mer, men en del kör ändå med det där högkostnadskortet, så kommer man upp i 900 kr under perioden så kostar det inget sedan.

Postat (redigerat)
Igår sen eftermiddag hade jag 26.5 grader inomhus i sovrummet, trots att det bara varit 11 grader utomhus under dagen som mest och att jag hade stängt av elementen.

Är inte det konstigt??

Svetten flöt.

Kan det vara så att jag alstrar en del energi och värme vid kroppsarbete som höjer inomhustemperaturen från 22 till 26.5?

Satte nämligen igång att röja ut hela sovrummet, dammsuga detsamma, även bakom den tunga sänggaveln och plocka undan.

La ett par täcken på en springa jag har i golvet också. Där är det oftast 11 grader bara.

Kommentar: om man gör en editering/ändring/korrigering/modifiering, varför ska man tala om vad den gällde?

I detta fall var det ett stavfel, men än sen då?

Redigerat av debatt
Postat

Baksidan på senaste numret av Galago är en bild på en stor snopp med Reinfeldts huvud som ollon, och så står det FUCK OFF KUKJÄVEL. Det är väl tydligt och bra. Det borde ju Jan Björklund gilla.

Postat

Nu har jag gjort allt det där jag sa att jag skulle göra och är inte ett dugg trött till skillnad från overkill. Glad att jag inte har njursten dock.

Postat
Kan det vara så att jag alstrar en del energi och värme vid kroppsarbete som höjer inomhustemperaturen från 22 till 26.5?

Satte nämligen igång att röja ut hela sovrummet, dammsuga detsamma, även bakom den tunga sänggaveln och plocka undan.

La ett par täcken på en springa jag har i golvet också. Där är det oftast 11 grader bara.

Kommentar: om man gör en editering/ändring/korrigering/modifiering, varför ska man tala om vad den gällde?

I detta fall var det ett stavfel, men än sen då?

Misstänker att du har jobbat för hårt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.