Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 De är ju ännu mer prettoindie. Animal Collective och Broken Social Scene och Lars Ohly är asbra allihop! 😕
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Ska man käka chips snart kanske? öh JA. vi har dillchips, grillchips och vitlöksdipp!
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 öh JA. vi har dillchips, grillchips och vitlöksdipp! Najs! Jag har salt&vinäger! Ska bli det och Orangina.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Måste ju bara promota ett svenskt ungt band från eskilstuna jag gillar. Här Soundshine från plattan Elefanta 09:
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 De är ju ännu mer prettoindie. jaså? men de har iallafall bra låtar. 😕
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 jaså? men de har iallafall bra låtar. 😕 Han som spelar Tzatziki i Tzatziki-filmerna namedroppar dem i I taket lyser stjärnorna.
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Denna är till Dingbats: Youtube funkar inte för mig som sagt, men hon är bra! Och rätt snygg.
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 Han som spelar Tzatziki i Tzatziki-filmerna namedroppar dem i I taket lyser stjärnorna. ja det minns jag att du sagt någon gång... men samtidigt minns jag inte när mina syskon fyller år, det är skumt.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Youtube funkar inte för mig som sagt, men hon är bra! Och rätt snygg. jättejobbigt när du har varken youtube ller spottan, känner du dig inte isolerad? Jag skulle gripas av panik och börja slita i håret.. om jag haft nått.. xD
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag kom på en rolig idé! Kan inte alla i längsta snagga sig? 😮
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 ja det minns jag att du sagt någon gång... men samtidigt minns jag inte när mina syskon fyller år, det är skumt. Har jag sagt det Dina syskon fyller säkert år på sommaren, det gör de flesta.
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 jättejobbigt när du har varken youtube ller spottan, känner du dig inte isolerad? Jag skulle gripas av panik och börja slita i håret.. om jag haft nått.. xD Isolerad från vad? Videor på folk som ramlar i elefantbajs och musik jag inte vill lyssna på?
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag har inget chips. 🙁 Men jag har kakor. 😮 Jag har getost och mazariner.
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag kom på en rolig idé! Kan inte alla i längsta snagga sig? 😮🙁 Det gjorde jag i ettan
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Så jävla najs! Jag laddade upp [ingenting]s skivor i flac på Waffles så nu kommer jag få dunderratio
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Isolerad från vad? Videor på folk som ramlar i elefantbajs och musik jag inte vill lyssna på? Var det för att jag skrev att plattan heter Elefanta som du kom att tänka på det?
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag fyller visst år samma dag som timo räisänen Och som han som spelar Joey i Vänner, och Niklas Strömstedt. Jag fyller år samma dag som Marit Bergman och Björn Ranelid.
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 Har jag sagt det Dina syskon fyller säkert år på sommaren, det gör de flesta. Ja, du har sagt det, nästan likadant 😮
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Var det för att jag skrev att plattan heter Elefanta som du kom att tänka på det? Undermedvetet kanske.
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Ja, du har sagt det, nästan likadant Fast nu fyllde jag på med mer information!
Fidden Postat 1 maj 2010 Trådstartare Postat 1 maj 2010 Fast nu fyllde jag på med mer information! Sannerligen spännande detta.
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Sannerligen spännande detta. Kan fortsätta: Scenen utspelade sig i en garderob.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Kändisar födda i Oxens stjärntecken: Bono Cher Enya Mr. T Jet Li Notorious B.I.G Kaka Ace Frehley Al Pacino Andre Agassi Anja Pärson Anna Anka Audrey Hepburn Barbra Streisand Billy Joel Björn Ulvaeus Cate Blanchett Chris Brown Craig David Daniel Majstorovic David Beckham Dennis Rodman Emilio Estevez Emma Andersson Enrique Iglesias Fadde Darwich George Clooney George Lucas Grace Jones Jack Nicholson James Brown Janet Jackson Jason Lee Jay Leno Jerry Seinfeld Jessica Alba John Woo Josefine Crawford Kirsten Dunst Lasse Berghagen Lasse Åberg Lasse Brandeby Linda Evangelista Linda Linda Brava Lampenius Malin Berghagen Malin Åkerman Marie Lindberg Martine McCutcheon Megan Fox Michael Moore Mikael Persbrandt Mike Dirnt Mogge Sseruwagi Nanne Grönvall Penélope Cruz Prins Carl Philip Renée Nyberg Robert Pattinson Sahlene Sid Vicious Stefan Ishizaki Stevie Wonder Tobias Linderoth Tori Spelling Traci Lords Uma Thurman
Recommended Posts