Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Nä. Men hos sandra och marcus hade vi de 😛 Soft! Men det är ju att svika sina ideal att bo med en marknadsliberal som Killis!
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) kul....verkligen...jag skrattar....ha.... wtf ninja Redigerat 1 maj 2010 av Pazo
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Min ringsignal e en låt som Rabieshund gjort. Temperatures. 😉
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Undrar om SadamJr fick beställt sin gitarr... Det har varit demonstrationer på gatan. Jag var och lyssnade på när de spelade tuba.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Min ringsignal är den där klassiska skröpliga bakelittelefonen "Classic" som finns som preset i de flesta mobiler om man vill välja den. Allt annat är hysteriskt. Jag har nog aldrig gjort en låt som är snabbare än 60 bpm. Jag fattar inte heller varför man ska använda gitarrklämma på gitarrhalsen.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Pizza Mexicana coming up here. Undrar om den river i halsen eller om det läkt en del nu.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Min ringsignal är den där klassiska skröpliga bakelittelefonen "Classic" som finns som preset i de flesta mobiler om man vill välja den.Allt annat är hysteriskt. Jag har nog aldrig gjort en låt som är snabbare än 60 bpm. Jag fattar inte heller varför man ska använda gitarrklämma på gitarrhalsen. haha, din funderingar spretar ofta åt alla möjliga håll i ett och samma inlägg. 😉 Gitarrklämma, Capo har man ju helt enkelt för att transponera låtar och slippa ta andra ackord, för att flytta tonläget i en låt. Säg att du kan en låt, men tycker den ligger för lågt för ditt sångregister, då kan du bara flytta upp hela paketet några toner, så det hamnar bättre. Annars måste du ju tagit andra ackord för att åstadkomma detta. Sedan har man det ju ibland för att få nya klanger, eftersom gitarrgrejer kan låta mycket snyggare i ljusare register. Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Vafan! Jag ville ju säga de! 😉 Vet jg inte ens vad det är för nån.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Barytongitarr? En Barytongitarr är stämd en kvart lägre än en vanlig gura, men intervallen e ju densamme. Vad e det me den? Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Analfreaket e igång igen. orka. jag e så less på honom. Länk.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 debatt, jag ska snart till dina kvarter! 😮 Jogga i slottskogen me en kompis. 😉
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 ska träffa pazo om en kvart så hinner inte duscha. har inte ätit något helelr xD
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Länk. gratis mix-tråden. ligger överst typ. orkar inte länka. 😉
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 ska träffa pazo om en kvart så hinner inte duscha. har inte ätit något helelr xD sopa! xD
Dingbats Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 denna lördagen ger mig nog snart liggsår xD High five! 😉 Skönt att nån får ligga iaf.
Recommended Posts