Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Nä. Men hos sandra och marcus hade vi de 😛

Soft! Men det är ju att svika sina ideal att bo med en marknadsliberal som Killis!

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat

Undrar om SadamJr fick beställt sin gitarr...

Det har varit demonstrationer på gatan.

Jag var och lyssnade på när de spelade tuba.

Postat

Min ringsignal är den där klassiska skröpliga bakelittelefonen "Classic" som finns som preset i de flesta mobiler om man vill välja den.

Allt annat är hysteriskt.

Jag har nog aldrig gjort en låt som är snabbare än 60 bpm.

Jag fattar inte heller varför man ska använda gitarrklämma på gitarrhalsen.

Postat (redigerat)
Min ringsignal är den där klassiska skröpliga bakelittelefonen "Classic" som finns som preset i de flesta mobiler om man vill välja den.

Allt annat är hysteriskt.

Jag har nog aldrig gjort en låt som är snabbare än 60 bpm.

Jag fattar inte heller varför man ska använda gitarrklämma på gitarrhalsen.

haha, din funderingar spretar ofta åt alla möjliga håll i ett och samma inlägg. 😉

Gitarrklämma, Capo har man ju helt enkelt för att transponera låtar och slippa ta andra ackord, för att flytta tonläget i en låt. Säg att du kan en låt, men tycker den ligger för lågt för ditt sångregister, då kan du bara flytta upp hela paketet några toner, så det hamnar bättre. Annars måste du ju tagit andra ackord för att åstadkomma detta.

Sedan har man det ju ibland för att få nya klanger, eftersom gitarrgrejer kan låta mycket snyggare i ljusare register.

Redigerat av Memphis
Postat (redigerat)
Barytongitarr?

En Barytongitarr är stämd en kvart lägre än en vanlig gura, men intervallen e ju densamme. Vad e det me den?

Redigerat av Memphis
Postat
ska träffa pazo om en kvart så hinner inte duscha. har inte ätit något helelr xD

sopa! xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.