Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,3k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Dingbats

2020

• Neosus

1668

• Overkill

1613

• Memphis

1514

Postat (redigerat)
Jo de är helt gratis. Jag har aldrig betalat för några banktjänster alls i princip.

Jag har betalat en del för mitt vanliga bankkort som är utan kredit, på Swedbank. Kostar ju 275 kr per år och haft det några år. Det plockar på...

Edit: kollade priset noga.

🙂

Redigerat av debatt
Postat
Om jag inte ansluter så kan jag inte köpa någonting på Internet. Surt.

Har ni Internetbanken?

Overkill: "Ja, Internetbanken är bra, smidigt och så. Uts uts.

Men man måste hålla reda på sina koder och dosa. Uts."

Postat

Jag skulle nog inte överleva utan internetbanken och alla dess tjänster. Så sjukt smidigt.

Postat (redigerat)

PÅ TAL OM SJUKT: IMORN SKA JAG SPELA PAINTBALL!!!!!!!1!!!!!1!!!! 🙂 :) SKA BLI SJUUUKT KUL!! 😄

299.jpg

Redigerat av Memphis
Postat
PÅ TAL OM SJUKT: IMORN SKA JAG SPELA PAINTBALL!!!!!!!1!!!!!1!!!! 🙂 :) SKA BLI SJUUUKT KUL!! 😄

299.jpg

Bra att ni har skyddsglasögon.

Det är nog svinkul!

Har du gjort det förut.

Var är det?

Postat

gre2400827.jpg

Trodde denna nya modellen ingick i "Electromatic"-serien från Gretsch, men den hamnade inom Professional.

Den ser ju "Electromatic" ut.

Annars kunde en begagnad Electromatic i fint skick vara aktuell inom budgeten för SadamJr?

Fast det är ju mini-humbuckers...

Gretsch är annars fina gitarrer.

Postat (redigerat)
Bra att ni har skyddsglasögon.

Det är nog svinkul!

Har du gjort det förut.

Var är det?

Nä, har inte gjort det förr. Soft air grun-krig har jag haft mycket förr men paintboll e ju nivån högre kan man säga.

Softairgun - Små plastkulor som skjuts av fjäderrekyl, batteri/motor eller kolsyrepatron.

Paintball - Större kulor som innehåller färg, större tryck=mer kraft => gör lite mer ont att bli träffad. Med färg så ser man ifall man träffar någon. 🙂 Skjuts me Kolsyrepatron eller lufttryck.

De har båda blivit stora etablerade sporter faktiskt och det anordnas tävlingar och t.o.m SM. Paintball har blivit tredje största extremsporten.

Redigerat av Memphis
Postat

Jag är i skolan och repar med spexbandet. Det är rätt kul att spela men kanske inte så kul att man är helt sjukt sliten o bara vill ligga i en soffa å självdö lite 🙂

Postat
Jag har bara kört paintball en gång. Blev träffad på låret från nära och det gjorde pissont 🙂

Aj. xD

Men va det kul eller?

Postat

Jag har kört paintball en gång med, men var rätt många år sedan. En kompis har paintballgevär och sånt i sin stuga så vi körde där, fett kul att springa runt i skogen och vara skiträdd för att bli träffad. Blev träffad på axeln från 10 meters håll typ om jag minns rätt, blev ett märke men så farligt är det inte.

Postat
Jag har kört paintball en gång med, men var rätt många år sedan. En kompis har paintballgevär och sånt i sin stuga så vi körde där, fett kul att springa runt i skogen och vara skiträdd för att bli träffad. Blev träffad på axeln från 10 meters håll typ om jag minns rätt, blev ett märke men så farligt är det inte.

Testa låret från mellan 1 till 3m 🙂

Postat (redigerat)

I Chalmers Kortege-tåget igår så var en av vagnarna ett stor Curling-klot med en enorm sopa framför och han som pratade i mikrofonen bara: ååååååååååååååå SOPA!! xD

sedan efter kom en enorm tandborste som borstade och sopade vägen. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Om jag skulle köra paintball är jag mest rädd för att jag skulle glömma av att det bara är på lek, börja kasta stenar och sånt istället när jag märkte att de inte dog...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.