Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jo de är helt gratis. Jag har aldrig betalat för några banktjänster alls i princip.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Jo de är helt gratis. Jag har aldrig betalat för några banktjänster alls i princip. Jag har betalat en del för mitt vanliga bankkort som är utan kredit, på Swedbank. Kostar ju 275 kr per år och haft det några år. Det plockar på... Edit: kollade priset noga. 🙂 Redigerat 1 maj 2010 av debatt
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Om jag inte ansluter så kan jag inte köpa någonting på Internet. Surt. Har ni Internetbanken? Overkill: "Ja, Internetbanken är bra, smidigt och så. Uts uts. Men man måste hålla reda på sina koder och dosa. Uts."
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag skulle nog inte överleva utan internetbanken och alla dess tjänster. Så sjukt smidigt.
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) PÅ TAL OM SJUKT: IMORN SKA JAG SPELA PAINTBALL!!!!!!!1!!!!!1!!!! 🙂 :) SKA BLI SJUUUKT KUL!! 😄 Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 PÅ TAL OM SJUKT: IMORN SKA JAG SPELA PAINTBALL!!!!!!!1!!!!!1!!!! 🙂 :) SKA BLI SJUUUKT KUL!! 😄 Bra att ni har skyddsglasögon. Det är nog svinkul! Har du gjort det förut. Var är det?
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Trodde denna nya modellen ingick i "Electromatic"-serien från Gretsch, men den hamnade inom Professional. Den ser ju "Electromatic" ut. Annars kunde en begagnad Electromatic i fint skick vara aktuell inom budgeten för SadamJr? Fast det är ju mini-humbuckers... Gretsch är annars fina gitarrer.
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Uts-klockorna är handgjorda i München och företaget består av en enda person! 🙂
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) Bra att ni har skyddsglasögon.Det är nog svinkul! Har du gjort det förut. Var är det? Nä, har inte gjort det förr. Soft air grun-krig har jag haft mycket förr men paintboll e ju nivån högre kan man säga. Softairgun - Små plastkulor som skjuts av fjäderrekyl, batteri/motor eller kolsyrepatron. Paintball - Större kulor som innehåller färg, större tryck=mer kraft => gör lite mer ont att bli träffad. Med färg så ser man ifall man träffar någon. 🙂 Skjuts me Kolsyrepatron eller lufttryck. De har båda blivit stora etablerade sporter faktiskt och det anordnas tävlingar och t.o.m SM. Paintball har blivit tredje största extremsporten. Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag har bara kört paintball en gång. Blev träffad på låret från nära och det gjorde pissont 🙂
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag är i skolan och repar med spexbandet. Det är rätt kul att spela men kanske inte så kul att man är helt sjukt sliten o bara vill ligga i en soffa å självdö lite 🙂
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag har bara kört paintball en gång. Blev träffad på låret från nära och det gjorde pissont 🙂 Aj. xD Men va det kul eller?
Overkill Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag har kört paintball en gång med, men var rätt många år sedan. En kompis har paintballgevär och sånt i sin stuga så vi körde där, fett kul att springa runt i skogen och vara skiträdd för att bli träffad. Blev träffad på axeln från 10 meters håll typ om jag minns rätt, blev ett märke men så farligt är det inte.
Pazo Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Jag har kört paintball en gång med, men var rätt många år sedan. En kompis har paintballgevär och sånt i sin stuga så vi körde där, fett kul att springa runt i skogen och vara skiträdd för att bli träffad. Blev träffad på axeln från 10 meters håll typ om jag minns rätt, blev ett märke men så farligt är det inte. Testa låret från mellan 1 till 3m 🙂
Memphis Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 (redigerat) I Chalmers Kortege-tåget igår så var en av vagnarna ett stor Curling-klot med en enorm sopa framför och han som pratade i mikrofonen bara: ååååååååååååååå SOPA!! xD sedan efter kom en enorm tandborste som borstade och sopade vägen. xD Redigerat 1 maj 2010 av Memphis
debatt Postat 1 maj 2010 Postat 1 maj 2010 Om jag skulle köra paintball är jag mest rädd för att jag skulle glömma av att det bara är på lek, börja kasta stenar och sånt istället när jag märkte att de inte dog...
Recommended Posts